BÖLÜM 13 • KOLYENİN SAHİBİ

389 46 102
                                    


•~•

Herkese merhaba Çok geciktiğimin farkındayım bunun için özür dilerim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Herkese merhaba
Çok geciktiğimin farkındayım bunun için özür dilerim.

Kendi kafamda bir sınır belirliyorum. Okunma ve yorum olarak sınır geçilse de oy olarak geçilmiyor ve bu beni üzüyor. Atıyorum ki 40 kişi okuyorsa bu 40 kişiden sadece 7 - 8 kişi falan oy veriyor. Diğerleri hayalet okuyucu :(
:(
:(
...

•~•


Ertesi gün Gojou iş gezisine çıktığında
öğrencilerine ondan habersiz görev verilmişti.

Yuuji bu duruma pek alışamasa da kendine verdiği sözü tutmalı ve insanlara yardım etmeliydi.

"Şu anki görev anormal türde ve aciliyeti var. Hiçbir koşulda savaşa girmeyin. Özel seviyeyle karşılaştığınızda seçenekleriniz kaçmak ve ölmektir." Onları görev yerine getiren şoför İjichi görev hakkında bilgi vermiş ve bir perde oluşturarak onları orada bırakmıştı.

Megumi lanetli tekniğiyle bir gölge köpek yaratmış ve onun hakkında ekibini bilgilendirmişti.

"Lanet yaklaşırsa bize haber verecek."

"Anladım anladım. Oğlum! Sana güveniyoruz tamam mı?" Yuuji ciddiyetle köpekle konuşurken Megumi gitmek için işaret vermişti.

Görev yerleri ıslah evindeydi. Tehlikeli özel seviye bir lanetin barındığı söylenmiş ve normalde bu göreve birinci seviye sahirlerin gitmesi gerekirken öğrenciler gönderilmişti.

Bir kapıdan geçtiklerinde lanetin doğal alanıyla karşılaştılar. Geldikleri yönü kaybetmişlerdi ve tedirgin de olsalar ilerlemeye devam etmişlerdi. Başka bir bölmeye geçtiklerinde yerde, belinden altı olmayan bir ceset gördüler.

"Bu cesedi götürelim." dedi Yuuji.
"Eğer ceset olmazsa annesine öldüğünü söylesek bile kabul etmez." diye devam etti. Megumi sinirli bir şekile onu kapüşonundan tutarak cesetten uzaklaştırdı.

"O cesedi bırak."

"Bırak dalga geçmeyi, sonradan geri dönüp alamayız!"

"Sonra geri alırız demedim, arkada bırak dedim!" Yuuji şaşkınca Megumi'ye baktı. Nasıl bu kadar umursamaz olabilirdi?
Megumi ve Yuuji bunun için kavga ederken Nobara kısa bir süre için ikisini sakince dinlemişti.
"...Kurtardığın birisi ileride başkalarını öldürürse ne yapacaksın?!" dediğinde Yuuji bir an duraksadı.

"O zaman sen neden beni kurtardın?" diye sordu. Nobara'nın sakin hali gitmiş yerini öfke almıştı.

"Kesin artık şunu! Yeter, siz ikiniz ne yapıyorsunuz?! Aptal mısınız?! Kavga edecekseniz yeriyle zama-..." Nobara'nın sesi kesildiğinde ikisi de o tarafa döndü.

"Kugisaki?" Onu göremeyince ikisi de telaşlandı. İmkanı yok! İblis köpekler laneti sezerlerdi! diye düşünürken Megumi'nin gözü duvarın içinde ölü bir şekilde duran köpeğine takıldı.
(Y.N: Ya ben o köpüşe çok üzülmüştüm🥺)

LANETLERİN KRALI (Jujutsu Kaisen)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin