BÖLÜM 12 • TAŞIYICI

285 33 98
                                    



•~•

Dövmeler ve kaslar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Dövmeler ve kaslar..

•~•


Sukuna beden üzerinde hakimiyet kuramadığı için öfkeliydi ve en güçlü sahir olarak adlandırılan Gojou Satoru ile yüzleşmesi, ona üstünlük kuramaması sinirini katlamıştı. Kabul etmeliydi ki Gojou çok güçlüydü ve kolay kolay yenebileceği bir sahir değildi. Tam gücüne ulaşana dek ona rakip olamazdı. Yuuji ve Gojou konuşurken onları dinlemeye başladı.

"Peki ne yapmak istediğine karar verdin mi?" İlk konuşan Gojou'ydu.

"Lanetler yüzünden olan bu gibi şeyler yaygın mıdır?"

"Bu seferki nadir bir vakaydı ama... hasar yönünden bakarsak her zaman olan bir şey. Sukuna'nın peşine düşmeyi düşünüyorsan bazı korkunç sahnelere şahit olacaksın. İstediğin cehennemi seç." Gojou'yu dinledikçe umursamaz bir karakteri olduğunu anlıyordu her ikiside. Yuuji, dedesi ölmeden önce ona söylediği sözleri hatırladı tekrar. 'Güçlü bir çocuksun. İnsanlara yardım et.'

"Sukuna'nın tüm parçaları yok olursa... lanetlerin zararına uğrayan daha az insan mı olur?" diye sorduğunda Gojou hiç düşünmeden cevapladı.

"Elbette." Sukuna da Yuuji'nin bunu kabul etmesini istiyordu. Yıllar sonra hayat bulmuştu ve tekrar hapsolmak istemiyordu.

"Şu parmak hala yanında mı?" Gojou yanında getirdiği parmağı ona uzattı. Yuuji parmağa baktı ve konuştu.

"Tekrar bakınca bayağı bir iğrenç." dediğinde Sukuna elinde olsa Yuuji'yi boğmak istiyordu.

Gojou ondan uzaklaştı. Parmağı havaya kaldırıp yuttu. Gojou ona bakarken düşünüyordu. Bu ikincisi. Hepsinin onda biri. Ne olacak? Yüzünde yavaşça dövmeler oluşurken bir anlık kendini kaybeder gibi olmuştu. Kalbi hızla atarken gülmeye başladı.

"Berbat! Çok garip!" Gojou güldü. Tamamdır. Sadece fiziksel tolerans değil. Kendini Sukuna'ya karşı sorunsuz kontrol edebiliyor. Böyle yetenekli birini bin yıldır görmemiştik.
"Bir şey mi oldu?" diye sordu onu izleyen Gojou'ya.

"Yok bir şey. Kararını verdin olarak anlıyorum o zaman."

"Pek değil. Neden infaz edilmem gerektiğini hala anlamıyorum. Ama lanetle ilgili bir şey yapmazsam da olmaz." dedi ve dedesinin fotoğrafına baktı. Son isteğin başıma bela olacak.
"Ne olacağı umurumda değil. Sukuna'nın her bir parçasını yiyeceğim. Nasıl öleceğime çoktan karar verdim." dedi Gojou'ya bakarken. Gojou sırıtarak konuştu.

"Güzel. Senin gibi insanları severim. Cehennem eğlencesi bizi bekliyor. Günün sonuna kadar toplan." derken kapıyı açtı.

"Bir yere mi gidiyoruz?" Kapıda bekleyen yüzü bandajlarla kaplı Megumi onu cevapladı.

LANETLERİN KRALI (Jujutsu Kaisen)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin