•~•
Selam ben geldim 😊•~•
"Benim var ya.. kişiliğim oldukça kötüdür."
Gojo'nun söylediği şeyle düşünmeden cevap verdi İjichi."Biliyorum."
"İjichi, daha sonra alnına bir şaplak bekle."
"A-alnıma şaplak mı?"
"Öğretmenlik benim tarzım değil. Madem öyle neden bu okulda eğitim veremeye karar verdim, biliyor musun?" Biraz bekledi ve İjichi'ye döndü.
"Sorsana." İjichi çekinerek sordu."Neden?"
"Çünkü bir hayalim var." dedi ciddi bir ses tonuyla.
"Hayal mi dediniz?"
"Evet. Yuuji'nin şimdiki olayında da görebildiğin üzere, jujutsu dünyasının tepesi tam bir kötülük yuvası. Muhafazakar ahmaklar, gelenekçi ahmaklar, kibirli ahmaklar, dümdüz ahmaklar. Böylesine çöp bir jujutsu dünyasına reset atmak istiyorum."
İjichi'nin ağzından şaşkınca bir nida çıktı.
Gojo ellerini birleştirerek devam etti."Tepedeki herkesi öldürmek çok kolay olurdu. Ama bu durumda yerleri doldurulurdu. Bir devrim başlamazdı. Bunu yapsaydım kimse adımlarımı takip etmezdi. Bu yüzden eğitimi seçtim. Güçlü ve zeki yoldaşlar yetiştirmek için... bu nedenle de arada görevlerimi öğrencilerime pasladığım oluyor. Zorlu bir aşk." dediğinde İjichi bir kaşını yukarı kaldırdı. Bunun nedeni tembellik etmek isteyişinizden olmasın? dedi kendi içinden.
"Hepsi yetenekli. Özellikle 3. Sınıf Hakari ve 2. Sınıf Okkotsu. Onlar bana denk birer jujutsu büyücüsü olacaklar." dedi ve yumruklarını sıktı. Yuuji de öyle olacaklardan biriydi. diye devam etti içinden.
"Hey siz ikiniz." Shoko Yuuji'nin önünde durarak onlara seslendiğinde ikisi de ona baktı.
"Başlamak üzereyim. Orada durup izleyecek misiniz?" dediğinde Yuuji gözlerini açarak sırtını dikleştirdi. İjichi ve Gojo anlık şoka uğramıştı. Shoko ne olduğunu anlamak istercesine Yuuji'ye döndüğünde onu dik bir şekilde görünce gözlerini sonuna kadar açtı."Vay, çırılçıplağım." diye tepki veren Yuuji'yle İjichi konuşmayı unuttu.
"B-b-b-bay Gojo..! H-h-h-hayatta!" Gojo mutlu bir şekilde gülümsedi.
"İjichi, sus."
"Biraz hayal kırıklığına uğradım." dedi Shoko Yuuji'ye bakarak.
"Şey biraz utanç verici ama siz kimsiniz?"
"Yuuji! Hoş geldin." dedi Gojo ona doğru ilerleyip el selamı verirken.
"Evet! Hoş bulduk!" dedi.
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LANETLERİN KRALI (Jujutsu Kaisen)
Fanfiction•~• Ryoumen Sukuna Fanmade •~• ••• Sukuna yıllar önce sevdiği kadına verdiği kolyeye baktı. Kolyeyi takan kadından alamıyordu gözlerini... O değildi.. yıllar önceki sevdiği kadın değildi fakat ona çok benziyordu. Saç rengi, göz rengi, ten rengi, kok...