BÖLÜM 16 • YEMİN

148 19 10
                                    


•~•

Merhabalar ben geldim🦋Lütfen hikayeye başlamadan önce yıldızlayınız🥹

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Merhabalar ben geldim🦋
Lütfen hikayeye başlamadan önce yıldızlayınız🥹

•~•

•Hatırlatma•
Bulundukları durum garipti...
Her duygunun bulunduğu bir ortamdı.
Öfke, şaşkınlık, sevinç, hüzün ve korku.

Sukuna korkuyordu. Reina'nın ona olan bakışlarından korkuyordu. Çünkü onun gözlerindeki ifade.. ondan korkmuş gibiydi.

Bu ifade onun kendisinden nefret etmesini sağlamıştı...

"Vay canına bu cidden çok tuhaf. Senin gibi bir lanet karşısındakinin gücünü umursamadan saldırıya geçerdi. Ama sanırım gerçekten de elini kolunu bağlayan bir şey var." dedi ve güldü Gojo.

Sukuna da gülümsedi, fakat bu gülüş elbette ki samimi değildi.

"Seni gerçekten öldürmek istiyorum büyücü."

"Evet bu yoğun öldürme isteğinden anlaşılabiliyor. Yapabilir misin yapamaz mısın orası apayrı bir mevzu. Zira anlayabiliyorsun ki sen benden güçsüzsün." dedi hala yüzünde olan gülümsemeyle. Sukuna dişlerini gösterek büyük bir kahkaha attı.

"Yalnızca yediğim parmaklarla gücümü ölçebiliyorsun büyücü. Fakat tüm parmakları topladığım zaman senin bile aşamayacağın bir şey olur. Sınırın gibi." Sukuna'nın gözleri Gojo'nun Reina'yı tutan ellerine baktı. Bir sinir dalgası vücudunu ele geçirdi.

Gojo konuşmak için azını açtığı sırada araya Reina girdi.

"Şey... tam olarak neler olduğunu sorabilir miyim acaba?"

Gojo ona döndüğünde boynundaki kolyeye takıldı gözleri. Yoğun bir büyü gücü barındırıyordu ve Sukuna'nın alnındaki dövmeyle birebir aynı şekildeydi. Sukuna ve bu kadın arasında ne gibi bir bağlantı var merak ediyordu.

"Bu soruyu asıl ben sormak istiyorum. Sukuna'yı nereden tanıyorsun." Reina korkarak Gojo'ya döndü. Yanlış bir şeyler yapmış gibi hissediyordu.

"Tanımıyorum. Aslında o, benim hayatımı kurtardı. Kocaman bir lanetten. Ve eğer başım belaya girerse İtadori'yi bulmamı söylemişti." dedi. Gojo bazı şeyleri anlasa da idrak edemediği şeyler de vardı. Sukuna bu kadına neden yardım etmiş ve onu korumuştu? Boynundaki o kolye de çok düşündürücüydü. Fakat ne kadar düşünürse düşünsün altından kalkamıyordu.

"O kolye tam olarak nedir?" dedi.

"Klanımda nesilden nesile aktarılar bir eşya. Çok değerli olduğu için miras bırakılan kişi kolyeyi asla çıkartamıyordu. Fakat kime miras bırakılsa çok geçmeden ölüyordu. Bizim kuşağımızda kolyeye sahip olan yedinci kişiyim. Benden öncekiler öldü." dedi ve Sukuna'yı buldu gözleri.
"Daha sonra ondan öğrendiğime göre, ölmelerinin sebebi lanetlermiş. Kolye onları çekiyormuş." Gojo gülümsedi ve Sukuna'ya döndü.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 19, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

LANETLERİN KRALI (Jujutsu Kaisen)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin