•~•Selamlay
•~•
2 Yıl Sonra
Tapınağın kapısı büyük bir gürültüyle açılırken Sukuna aceleyle içeri giren İris'e baktı.
"Sukuna, üstler senin için infaz kararı vermişler. Geç olmadan gidelim buradan. Yoksa kurtulamayacaksın ellerinden." dediğinde Sukuna umursamadı.
"Bazı yetenekli sahirlerin lanetli tekniklerine sahip oldum. Fakat benim için önemli olan sadece bir teknik var. Onu almadan hiçbir yere gitmem." dedi.
"Hangi teknik. Söyle, sana o sahiri bulup getireceğim." dediğinde Sukuna yarı gülümser bir şekilde İris'e baktı.
"Vakti geldiğinde öğrenirsin İris. Aceleye gerek yok." dediğinde İris birkaç saniye durdu ve sinirle çıktı tapınaktan. Çok geçmeden tekrar açıldı kapı. Uraume içeri girerken tedirgin olduğu belliydi. Sukuna geçen bu zamanda Uraume'yi tanımıştı. Hal ve hareketlerinden bazı şeyleri anlayabiliyordu. Uraume Sukuna'nın karşısında saygıyla eğildi. Sukuna ise bu hareketlerini umursamadan ona vereceği haberi söylemesini bekledi.
"Efendi Sukuna... nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum..."
"Sadece söyle Uraume." Uraume kafasını kaldırarak Sukuna'ya baktı.
"Asami... onun bir çocuğu olmuş." dediğinde Sukuna oturduğu yerde dikleşti. Duyduğu şey ona bile ağır gelmişti.
"Emin misin..? Kimden peki?" diye sordu saklayamadığı hayal kırıklığıyla.
"Raize... çocuğun babası oymuş." dedi. Sukuna gözlerini kapattı.
"Artık gelecek başkasının oldu. Bir önemi yok geleceğim uzun zaman önce değişmişti." deyip gözlerini açtı.
"Benim için gelecekler Uraume. Sahirler... onlar için bir tehditim. Bu yüzden beni öldürmek istiyorlar. Fakat sahip olduğum bu lanetli enerjiyle beni öldürmeleri imkansız. Benim için geldiklerinde mühürlemekten başka şansları olmayacak.""Planınız nedir efendi Sukuna?"
"Sahir alemini katledeceğim. Onlar beni ortadan kaldırmadan önce ben onları kaldırmalıyım. Fakat... tedbirli davranmalıyım. İleride ne olacağını bilemem. Bana üstün gelebilirler." dediğinde Uraume'ye baktı.
"Parmaklarıma büyü yapacağım. Beni mühürlemeye çalışacaklar fakat onların istediği gibi mühürlenmeyeceğim. Beni öldürdüklerini sandıklarında aslında ölmeyeceğim. Ruhum yirmi parçaya bölünerek parmaklarıma mühürlenecek. Burada sen devreye gireceksin Uraume. Parmaklarımı topla. Ne kadar uzun bir süre geçtiği önemli değil. Parmaklarımı topla ve bana bir taşıyıcı bul. Tabi bu plan mühürlenebildiğimde uygulanacak." Sukuna büyük bir ciddiyetle konuşurken Uraume sessizce dinlemiş ve söylediklerini beyninin bir köşesine yerleştirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LANETLERİN KRALI (Jujutsu Kaisen)
Fanfiction•~• Ryoumen Sukuna Fanmade •~• ••• Sukuna yıllar önce sevdiği kadına verdiği kolyeye baktı. Kolyeyi takan kadından alamıyordu gözlerini... O değildi.. yıllar önceki sevdiği kadın değildi fakat ona çok benziyordu. Saç rengi, göz rengi, ten rengi, kok...