•~•Sanırım bu en bir sevdiğim fan artlardan..🔥
•~•
Sukuna İris ve Uraume tekrar tapınağa geri dönmüşlerdi. Sukuna yaptığı şey için kendini kötü hissediyordu. Asami'nin o hali aklına gelince sinirleniyor etrafında gördüğü kim veya ne varsa yok etmek istiyordu. Fakat onun yanı Asami için tehlikeliydi. Eğer onu arkada bırakmasaydı daha çok üzülecek ve yıpranacaktı. Bunu görmek istemiyordu.
"Buraya dönmek zorunda mıydık? Burada iyi anılarım yok." İris'in söyledikleriyle sinirle ona döndü Sukuna.
"Kimseyi burada zorla alıkoymuyorum." Sukuna'nın söyledikleriyle İris boğazını temizledi.
"Hakkısın özür dilerim." dedi sessizce. Sukuna Uraume'ye baktı.
"İris sen burada kal. Uraume benimle gel." dedi Sukuna. Uraume onu takip ederken birlikte tapınağın dışına çıktılar.
"Benden bir şey mi istediniz efendi Sukuna." Sukuna Uraume'ye döndü.
"Bir kolye yapmanı istiyorum Uraume. Yap ya da yaptır farketmez son dokunuşu ben yapacağım. Bir an önce hazır olsun." dedi.
"Peki. Bana sadece 2 gün verin." dedi ve Sukuna'ya baktı. Sorsa mı emin olamıyordu.
"Sor."
"Efendi Sukuna... kolyeyi kime vereceksiniz?" dedi ve gelecek cevabı bekledi.
"Asami'ye. Kolyeye büyü yapacağım. Bu sayede onun için endişelenmeme gerek kalmaz."
"Asami'yi madem bu kadar çok seviyorsunuz, neden İris'i ona tercih ettiniz?"
"Kimseyi kimseye tercih etmedim. Asami bir seçenek değil. O insan olarak gördüğüm ilk ve muhtemelen tek kişi." dediğinde Uraume rahatlamış hissediyordu. Çünkü insanlara karşı sevgi adı altında bir duygu beslemesini istemiyordu ve Asami'yi insan olarak gördüğü tek kişi olduğunu söylemişti. Ortada endişe edilecek bir durum yoktu.
İris bir sağa bir sola yürürken Uraume ve Sukuna'nın ne konuştuğunu merak ediyordu. Dinleyip dinlememe konusunda kararsızdı. Kısa bir süre sonra Sukuna içeri girdi fakat Uraume yoktu. İris Sukuna'ya doğru yürüdü.
"O vücudundaki şekiller tam olarak ne? Nasıl bu hale geldin?" diye sordu İris. Sukuna'nın tam önünde durdu.
"Neden soruyorsun?" dediğinde İris gülümsedi.
"Yargılamak için sormadım. Daha hoş görünüyorsun. Hatta bence bu halin önceki halinden daha da iyi." Sukuna onu umursamadan yanından geçip gidecekken İris elini tuttu.
"Beni daha ne kadar görmezden geleceksin? Sukuna lütfen. Seni uzun zamandır tanıyorum. Eğer bana değer vermeseydin beni yanında getirmezdin. Senin de beni sevmesen bile bana karşı boş olmadığını biliyorum." Sukuna gülümsedi. İris'e baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LANETLERİN KRALI (Jujutsu Kaisen)
Fanfiction•~• Ryoumen Sukuna Fanmade •~• ••• Sukuna yıllar önce sevdiği kadına verdiği kolyeye baktı. Kolyeyi takan kadından alamıyordu gözlerini... O değildi.. yıllar önceki sevdiği kadın değildi fakat ona çok benziyordu. Saç rengi, göz rengi, ten rengi, kok...