•~•Merhabalar..
Biliyorum uzun bir süre yeni bölüm atmıyorum, fakat inanın yazma isteğim hiç yok. Aranızda hikayeye yeni bölüm bekleyenleriniz var.. bu yüzden onları daha fazla bekletmemek adına atıyorum bunu. Elimdekinin en iyisiyle gelmek isterdim ama dediğim gibi hiç yazma isteğim yok. Bir ara kaldırmayı bile düşündüm hikayeyi.
Saçma biliyorum fakat bu raddeye geldim. Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.•~•
•Hatırlatma•
"Bu kolye senin mi?" diye sordu Reina."Hayır benim değil."
"O zaman sen..." dedi ve durdu. Nasıl söyleyeceğini bilmiyordu.
"Kolye benim değil. Ama ben yaptım."
"Dalga mı geçiyorsun? Bu kolye yıllar öncesine kadar var olan bir kolye. İmkanı yok." dedi. Reina buna inanmak istemese de az önce yaptığı şeye şahit olmuştu. Açıkçası ondan biraz korkmuştu.
"Ben de zaten yıllar öncesine kadar var olan biriyim." dediğinde kız gözlerini şaşkınca açmıştı. Nasıl olabilirdi? Sukuna bir eliyle kolundan çekerek diğer elini onun beline koydu.
"Benden korktun mu? Korkma. Ben Sukuna'yım. Az önce sana saldıran o lanetin ve daha bir çoğunun efendisiyim. Ben lanetlerin kralıyım."Sukuna'nın, beden üzerindeki kontrolünün zamanı dolmak üzereydi. Çünkü İtadori bunun için çabalıyordu. Sinir bozucu bir veletti.
"Beni dinle. Buradan git. Artık sana zarar gelmez fakat kolyeyi aramaya gelen bir astım olacaktır. Tehlikede olduğunu hissettiğin bir anda Tokyo'daki jujutsu lisesine gel ve orada İtadori adındaki çocuğu bul. O sana yardım eder. Beni anladın mı?" dediğinde Reina hala şaşkındı. Ona birçok soru sormak istiyordu fakat şimdi ne yeri ne de zamanıydı. Onun söyledikleriyle eli kolyesine gitti. Tekrar ona baktığında başını salladı.
"Tamam gidiyorum. Ama, seni bir daha görebilir miyim? Hem.. kim bu İtadori?" Kendine engel olamayarak bir soru sormuştu. Sukuna onun omuzlarından tuttu.
"Vakti geldiğinde öğreneceksin. Şimdi sadece git." Reina tekrar başını salladı ve arkasına bakmadan hızla ayrıldı oradan. Sukuna cebinde bulundurduğu parmağıyla aklına bir fikir geldi. Anlaşma için güzel bir fikir.
...Megumi kurtardığı Nobara'yı şoförleri İjichi'ye emanet etmişti. İjichi baygın olan Nobara'yı geri götürürken Megumi'nin de onunla gelmesini istedi. Fakat Megumi Yuuji'yi yalnız bırakmak istemiyordu. Onlar gidince bir süre olduğu yerde durdu. Daha sonra arkasını dönerek ıslah evine baktı. Islah evinin etrafındaki perde kalkarken Megumi hayretle baktı.
Perde kalktı! Özel seviye ölmüş! Şimdi tek gereken İtadori'nin sağ sağlim dönmesi... diye düşünse de arkasındaki lanetin varlığını sezmesiyle neye uğradığını şaşırdı. Sukuna...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LANETLERİN KRALI (Jujutsu Kaisen)
Fanfiction•~• Ryoumen Sukuna Fanmade •~• ••• Sukuna yıllar önce sevdiği kadına verdiği kolyeye baktı. Kolyeyi takan kadından alamıyordu gözlerini... O değildi.. yıllar önceki sevdiği kadın değildi fakat ona çok benziyordu. Saç rengi, göz rengi, ten rengi, kok...