22/6/2021
· · ·
Πέτρος Μεταλληνός
Κορνηλία
Γεια σου Κορνηλία,
Από πρώτης άποψης μπορεί να ακούγεται λίγο περίεργο και ύποπτο να έχω γράψει μέχρι στιγμής σε τόσα άτομα κάποια αφιερωμένη κριτική για κάποιο θεατρικό και να μην έχω γράψει σε εσένα η οποία είσαι για χρόνια ο περισσότερο κοντινός μου άνθρωπος. Αυτό όμως δεν είναι καθόλου παράξενο και καθόλου ύποπτο φυσικά. Κάτι τέτοιο είναι απόλυτα κατανοητό μιας και στους κοντινούς μας ανθρώπους δυσκολευόμαστε να μιλήσουμε και περισσότερο. Στους κοντινούς μας ανθρώπους και σε αυτούς που αγαπάμε περισσότερο τα πάντα μεγεθύνονται. Το τι σκέφτονται αποκτάει τεράστια σημασία. Άρα, κάθε λέξη, κάθε φράση, καθετί που λέγεται, που δεν λέγεται ή που υπονοείται, γίνεται βαρύ σαν μολύβι. Σε αυτές τις περιπτώσεις σου είναι πολύ πιο δύσκολο να εκφραστείς και άρα το αναβάλεις.
Κάτι ανάλογο πρέπει να έχει συμβεί και στην δική σου περίπτωση μιας και έχουν περάσει δεκάδες άτομα που τους έχω γράψει αλλά σε εσένα αναβάλω συνεχώς το γράμμα μου αυτό. Δεν μπορώ όμως να το αναβάλω άλλο. Η ταινία που είδα είναι πολύ συγκεκριμένη θεματολογικά. Δεν μπορώ να τραβήξω το θέμα της έτσι ώστε να την προσαρμόσω σε ουδέτερους και άσχετους ανθρώπους από την ζωή μου. Από την άλλη, ακόμη και σε γυναίκες με τις οποίες είχα κάποια σεξουαλική – ερωτική σχέση και με τις οποίες θα μπορούσα να μιλήσω κάπως πιο άνετα γι' αυτό το θέμα, δεν νομίζω να έχουν φτάσει πιο κοντά από ότι εσύ στο να μπορέσω να συζητήσω αυτό το θέμα μαζί σου. Άρα λοιπόν, είμαι αναγκασμένος να μπω στα επικίνδυνα νερά μιας συζήτησης μαζί σου. Να πιέσω τον εαυτό μου να μπει στον κόπο να γράψει πράγματα με τον καλύτερο τρόπο προκειμένου να σε επηρεάσω και με τον καλύτερο τρόπο.
Η ταινία περιγράφει την ιστορία ενός ζευγαριού η οποία είναι πολύ «Αμερικάνικη» ή ρομαντική θα την λέγαμε. Γνωρίστηκαν τυχαία, φλέρταραν θαρραλέα, ήταν καλλιτεχνικές φύσεις και οι δύο, έκαναν διάφορα ρομαντικά του στυλ να κολυμπάνε στην κρύα λίμνη τον χειμώνα, να της δίνει περίεργα δώρα ενώ αυτός την περίμενε στην βροχή, να παντρευτούν σε μία αίθουσα τέχνης χωρίς να το γνωρίζουν οι υπεύθυνοι κτλ. Όλα αυτά τα εύκολα περιγράψιμα σε μία ταινία αλλά δύσκολα πραγματοποιήσιμα σε μία κανονική ζωή, όπως όλοι ξέρουμε. Φυσικά το γράφω αυτό μιας και εγώ δεν είμαι ιδιαίτερος φαν όλων αυτών των καταστάσεων.
BẠN ĐANG ĐỌC
Επιστολές 2021 έως 2023
Tâm linhΕπιστολές προς διάφορα άτομα με τα οποία δυσκολεύομαι να επικοινωνήσω στην πραγματική ζωή. Συνήθως αναφέρω κάποιο έργο τέχνης το οποίο σχετίζεται με αυτά τα οποία θα ήθελα να τους πω.