29/5/2021
· · ·
Πέτρος Μεταλληνός
Αρβανίτη Καλαμιώτισσα
Άγνωστη Διεύθυνση
Γεια σου Καλαμιώτισσα,
Δεν θα περίμενα ποτέ να σου γράψω κάποιο γράμμα αλλά να που συμβαίνει και αυτό. Θα σου μιλήσω λοιπόν για πολλά πράγματα που θα ήθελα αλλά φυσικά δεν υπάρχει κάποια περίπτωση να το κάνω όσο ζούμε και μπορούμε να επικοινωνήσουμε για προφανείς για τον εγωισμό μου λόγους. Ας αρχίσω με αυτά λοιπόν και σιγά – σιγά θα μπω στο θέμα του έργου για το οποίο θα γράψω κριτική.
Νομίζω ότι την στιγμή την οποία συνέβη το περιστατικό που ήρθες κάποιες ημέρες στο εστιατόριο προκειμένου να δεις το πώς έχουν τα πράγματα, μου ήταν λίγο αδύνατον να φανταστώ ότι είχες κάτι στο μυαλό σου σχετικά με μία υποθετική σχέση μας. Εξακολουθώ φυσικά να το πιστεύω αυτό αλλά νομίζω πως κάτι είχε στο μυαλό του ο πατέρας σου και εσύ μάλλον μπήκες στο τρυπάκι αυτό. Εκεί νομίζω πως οφείλονται και κάποιες συζητήσεις που είχαμε κάνει στο facebook με αποκορύφωμα θυμάμαι το «αν είχα κάποιον άλλον θα μιλούσα μαζί σου?» που μάλλον ήταν ξεκάθαρο υπονοούμενο.
Κοίταξε να δεις, μακάρι κάποτε να το διαβάσεις αυτό μακριά από εμένα προκειμένου και εγώ να μην νιώσω άσχημα αλλά ούτε εσύ. Εκείνο τον καιρό ιδίως δεν ήσουν απλά όμορφη αλλά ήσουν εκθαμβωτική θα έλεγα. Πάρα πολύ όμορφη και ακριβώς ο τύπος μου θα έλεγα μιας και αυτό το στυλ της λεπτής και μικροκαμωμένης κοκκινομάλλας με τα κοντά σγουρά μαλλιά είναι ο τύπος γυναίκας που μου αρέσει και με ερεθίζει σεξουαλικά περισσότερο. Επιπλέον, ομολογώ ότι ήμουν αρκετά ανόητος και δεν είχε περάσει καν από το μυαλό μου πως έχω την οποιαδήποτε ελπίδα μαζί σου. Αν πίστευα ότι είχα, μπορεί και να προσπαθούσα κάτι να κάνω. Ήταν καθαρά θέμα βλακείας και το ότι πάντα σε έβλεπα ως «μικρό κοριτσάκι» το ότι ποτέ δεν πέρασε από το μυαλό μου.
Βλέποντας όμως τα πράγματα από μία απόσταση, θέλω επίσης να σου πω ότι ήταν πολύ καλό το ότι τελικά δεν έγινε τίποτα. Είμασταν (ίσως να είμαστε ακόμη) πολύ διαφορετικοί άνθρωποι και γενικά δεν πιστεύω πως έχεις τον τρόπο σκέψης με τον οποίο θα μπορούσα να κάνω μία μακροχρόνια σχέση. Αν είμασταν πχ. κοσμικοί, θα ήθελα πάρα πολύ να περάσω πάρα πολλές ημέρες μαζί σου και θα ήταν πολύ έντονες από άποψη πάθους μιας και είσαι μία πολύ όμορφη και επιθυμητή γυναίκα αλλά δεν είσαι η γυναίκα που θα μπορούσα να κάνω ευτυχισμένη και δεν είμαι ο άντρας που θα μπορούσες να κάνεις ευτυχισμένο. Με όσο συμβατικό τρόπο και αν δούμε την έννοια της ευτυχίας.
KAMU SEDANG MEMBACA
Επιστολές 2021 έως 2023
SpiritualΕπιστολές προς διάφορα άτομα με τα οποία δυσκολεύομαι να επικοινωνήσω στην πραγματική ζωή. Συνήθως αναφέρω κάποιο έργο τέχνης το οποίο σχετίζεται με αυτά τα οποία θα ήθελα να τους πω.