22/5/2022
· · ·
Πέτρος Μεταλληνός
Προς Κάρολο
Γεια σου Κάρολε,
Γνωριζόμαστε αρκετά χρόνια. Έχουμε προσπαθήσει να επικοινωνήσουμε για αρκετά θέματα αλλά είναι λίγο δύσκολη η επικοινωνία μας. Όπως δύσκολη είναι φαντάζομαι η επικοινωνία μεταξύ όλων των ανθρώπων. Είχα μία πρόθεση να σου παραπονεθώ ότι δεν επικοινωνούμε αρκετά καλά. Τώρα όμως που το σκέφτομαι, μαζί σου έχω επικοινωνήσει αρκετά καλά, καλύτερα από πολλούς άλλους ανθρώπους που γνωρίζω. Άρα, δεν νομίζω να υπάρχει κάποιο πρόβλημα άξιο λόγου. Ίσα – ίσα. Μπορώ να δεχτώ οποιοδήποτε πρόβλημα ως εγγενές της επικοινωνίας καθ' αυτό και να προχωρήσουμε.
Που λες θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σου κάποιες σκέψεις μου για την ταινία Brokeback Mountain. Είναι πολύ ωραία ταινία, τόσο από άποψη εικόνας αλλά και πλοκής και νομίζω είσαι ο πλέον αρμόδιος για να το κάνω αυτό. Όχι απλά σαν ομοφυλόφιλος αλλά και ως ένας καλός συνομιλητής.
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το Brokeback Mountain είναι από τις καλύτερες ταινίες οι οποίες είναι αφιερωμένες στην ομοφυλοφιλία και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ομοφυλόφιλοί στην κοινωνία μας. Οι δύο πρωταγωνιστές είναι διαφορετικού είδους ομοφυλόφιλοι και προσεγγίζουν την προτίμησή τους αυτή μέσα από διαφορετικό πρίσμα. Ο ένας το έχει αποδεχτεί, ενώ ο άλλος προσπαθεί να το παλέψει και να του αντιταχθεί, όσο και εάν δεν το καταφέρνει όταν βρίσκεται με το αντικείμενο του πόθου του. Λόγω του ότι έχω δει την ταινία αρκετά παλιά, δεν θυμάμαι τα ονόματα των πρωταγωνιστών. Γι' αυτό από εδώ και πέρα θα τους ονομάζω «ξανθός» και «μελαχρινός».
Εσύ από την άλλη είσαι μία μίξη των δύο αυτών. Από την μία δηλαδή έχεις τον δυναμισμό και το «τσαγανό» που έχει ο ξανθός πρωταγωνιστής αλλά έχεις αποδεχτεί τον προσανατολισμό σου με τον τρόπο που το έχει κάνει ο μελαχρινός πρωταγωνιστής. Και οι δύο πρωταγωνιστές όμως έχουν δεχτεί ότι είναι σε πόλεμο. Είναι σε πόλεμο με την κοινωνία. Η κοινωνία έχει μία στάση απέναντι στους ομοφυλόφιλους και πρέπει να αποφασίσουν με ποιον τρόπο θα την πολεμήσουν.
Ο ξανθός έχει αποφασίσει να μην πολεμήσει την κοινωνία, προσπαθώντας να αλλάξει τον εαυτό του. Δεν θα είναι ομοφυλόφιλος. Θα είναι φυσιολογικός άνθρωπος. Δεν μπορεί να παλέψει την κοινωνία, άρα θα παλέψει τον εαυτό του. Ίσως να έχει μία στο τόσο κάποιες παράνομες σχέσεις, όπως εξάλλου έχουν τόσοι και τόσοι άνθρωποι παντρεμένοι με άλλους ανθρώπους αλλά ποτέ δεν θα ζήσει ως ομοφυλόφιλος ούτε θα αποδεχτεί τον εαυτό του ως τέτοιο.
ESTÁS LEYENDO
Επιστολές 2021 έως 2023
EspiritualΕπιστολές προς διάφορα άτομα με τα οποία δυσκολεύομαι να επικοινωνήσω στην πραγματική ζωή. Συνήθως αναφέρω κάποιο έργο τέχνης το οποίο σχετίζεται με αυτά τα οποία θα ήθελα να τους πω.