Нещо се случи. Промени целия ми живот....и.....и малко ме е страх. Добре де, ужасена съм.
Ще ви разкажа една история, ако обещаете да не я споменавате....не защото е лична, А ЗАЩОТО НИКОЙ НЯМА ДА ВИ ПОВЯРВА!
"Мили дневниче, Майка ми- Изабела, се събра с баща ми- Кристофър. Бяха се скарали, но не се бяха развели. Бяха така 1/2 години. До днес.
Майка ми реши да се върнем. Живеехме в Калифорния. Преди мама и татко да се скарат.
С мама живеехме във Вашингтон до сега ."
- Малия? Земята вика Малия Уолфголд!- каза майка ми, прекъсвайки мислите ми
- Да?- попитах я аз
- Чу ли ме?
- Не, би ли повторила?
- Казах, че бащати се е преместил.
- Добре!
- Значи няма да е проблем да си в ново училище?
- Не, няма да е проблем.
След тези мой думи, майка ми върна погледа си на пътя.
След, около, 15 минути стигнахме до къщата на баща ми. Беша голяма. Не беше като останалите къщи тук. Градът се казваше Бийкан Хилс. Не го бях чувала до сега. Беше близо до гората. Не знам защо баща ми се е преместил тук, но не искам и да знам.
Има чуството, че това семейство крие нещо от мен. Всеедно......всеедно ми нямат доверие, но съм свикнала.
Баща ми ни посрещна с топла усмивка на вратата. Беше с негови приятели. Не знам защо, но приятелите му ме гледат всеедно сега ще ме убият. Когато ми задават странни въпроси, баща ми винаги ги побутва и ги гледа всеедно казва "Млъкни! Ще ни издадеш". Въпросите са обикновенно от сорта: " Да ти се е случвало нещо странно напоследък? Нещо което не можеш да си го обясниш? Нещо.....паранормално?" и др. Всякакви такива глупави въпроси.
- Здравей, мила!- каза ми тате, прекъсвайки разказа ми.
- Здравей!- казах аз с фалшива умивка.
Баща ми и майка ми ме придрожиха до стаята ми. Когато излезнаха, си наредих дрехите и погледнах програмата ми за утре. След всички дейности реших да си легна, беше късно. Докати гъсях лампата един от приятелите на баща ми- Джон, влезна в стаята ми.
- Какво правиш тук?- попитах го аз
- Исках да ти пожелая Лека нощ. И да внимаваш утре.
YOU ARE READING
Werewolf
Fantasy💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩 !ВНИМАНИЕ! !ПУСКАМ ГЛАВИ МНОГО РЯДКО! !ДА СЕ ЗНАЕ!😂 💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩 Малия.....обикновено име за необикновен човек. Даже... Едва ли човек е точната дума. Малия имаше нормален живот. Преди да се премести...