От ав: Ще има неща от Дневниците на вампира и Teen wolf ;)
*Г.Т. на Малия*
*Мило дневниче, вчера бе странен ден. Джош дойде. Имам чуството, че мога да му се довера. Не знам. Нашите са на работа и съм сама. До 15:00, когато са пробите при мажоретките. Всички в училище мислят, че съм човек. Трябва да си остане така. Както каза Джош "Не се доверявай на никого тук. Накрая, буквално, ще ти забият наж в гърба. Не се усенщам по- различно, но не се знае.*
Тръгнах към училището. Всички, които искаха да се пробват за мажоретките са там, както и отбора по лъкрос. Това значи, че Дилън и Джош ще са там.
Облякох си костюма. И тръгнах да излизам навън. Преди да изляза слънцето изгря. Имаше облаци. Излязох на игрището и слънчевите лъчи докоснаха тялото ми. Имах чуството, че ме изгарят и наистина беше така. Слънцето ме изгаряше. Започнах да викам. Всички ме гледаха. Боквално със скороста на светлината влезнах отново в училището. Всички гледаха мен. Кора дойде при мен.- Ето! Изпий го!- даде ми да изпия нещо. Вече всички бяха при мен. Глътнах една глътка и имах чуството, че ме изгаря. Изплюх го.
- Какво е това?- попитах.
- Вода......с върбинка.- погледна към Дилън.
- Какво е върбинка?
- Знаеш ли какво е вълчебиле?
- Да?
- То е същото, но.....
- Но, какво?
- Действа на вампири.
- Вампири? Сериозно?
- Да.
Г.т.наДжош
- Ало?- Докелиан.
- Имаме проблем. Не можеш да й инжектираш лисицата.
- И защо така реши?
- Защото.....защото тя е хибрид.
- Пуловърколак, пуловампир. Това не го очаквах. Как го разбра?
- Излезна на слънцето......и....кожата й започна да гори. И изпи вода с върбинка.
-Уоу! Ще се обадя на Диди. Ще й направи пръстен. Ти ще й го дадеш.
- И какво да й кажа? "Това е вълшебен пръстен, който ще те пази да не изгориш от слънцето"?
- Не! Ще й го дадеш, като подарък. И й кажи никога да не го сваля. После ще ти благодари.
- Всеедно да кажеш на дете да не яде шоколад.
- НАПРАВИ ГО!
- Добре де! Кога ще е готов?
- След 10 минути ще е при теб.
- Дано! Чао!
- Чао!
*Г.т. На Малия*
- Добре съм! Спокойно!- изкрещях на Кора.
- Не! Не си! Как ще си добре, като си хибрид.
- Хиби....какво?
- Хибрид Пуловърколак, пуловъмпир.
- Ахам. Аз мисля да си тръгвам.
- Малия, чакай!- Дилън ме хвана за ръката.
- Не пип, че пляс!
- Стига де, Малия! Това е сериозно!
- И глобалното затопляне е сериозно, и политиката е сериозна, и липсата на готварси умения на баба ми е сериозна.....но на никой не му пука.
- Малия!
- Спри да ме Малиосваш. Имам работа. Чао!
- И каква е?
- Да науча баба ми да готви. Какво е това? Баба да не може да готви. За какво са бабите? И освен да ти дават пари. Трябва когато отида при баба да се върна с пет килограма повече.
- Не сменяй темата!
- Какво да не я сменям? Не съм ли права?
- Всъщност е.- каза Кора.
- Моля те.....млъкни!- заповяда Дилън на Кора. През това време се опитах да избягам.
- На къде така?- чух гласът на Дилън.
- Ам.......към баба!- дарих го с мазна усмивка.
- Малия, идваш с мен!
- Всъщност. Тя идва с мен.- намеси се Джош. Слава на Jesus!
- Какво?
........СЛЕДВА ПРОДЪЛЖЕНИЕ!
От авт.:
Съжалявам, че не съм пикала от доста времи и съжалявам ако има правописни грешки. Не съм ги видяла всичките. :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Werewolf
Fantastik💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩 !ВНИМАНИЕ! !ПУСКАМ ГЛАВИ МНОГО РЯДКО! !ДА СЕ ЗНАЕ!😂 💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩 Малия.....обикновено име за необикновен човек. Даже... Едва ли човек е точната дума. Малия имаше нормален живот. Преди да се премести...