*Н.Г.точка*
Когато Малия се съвзе се огледа. Вече не беше в Чернобил. Погледна хората в стаята. Там бяха: Джош, Кора, Докелиян и още хора, които не познаваше.
- Е, Докелиян...- произнесе името му с омраза в гласа си. - Какво искаш от мен?
- Виж, Мал. Ти си много специална. Нали знаеш?- попита я Докелиян.
- И с какво по точно?
- Ти си хибрид. Най- големият хищник в света. И ми трябва помощта ти.
- Помощта ми? - засмя се- Шегуваш се, нали?- но той не показа признак, че се шегува.- Ама ти си сериозен. Как очакваш да ти помогна след всичко което направи? Ти ми съсипа живота!
- Аз съм ти съсипал живота? Сериозно ли? Не се ли замисли, че за всичко са виновни вашите?
- Нашите? Защо те?
- Ти не схващаш, нали?
- Какво да схвана?
- Майка ти е лисица, а баща ти човек, а ти....ти си Х-И-Б-Р-И-Д! Не е ли странно?
- Какво намекваш?
- Те не са ти родители. И ако ти го бяха казали по-рано нищо от това нямаше да стане. Ако ти бяха разказали за нашият свят. В момента нямаше да сме тук и да водим този разговор. Ох! Не исках да говорим за това. Трябва ми помощта ти за едно заклинание.
- Заклинание? Като тези от Хари Потър? Да не би да ме убиеш с Авада Кедавра или да ме измъчваш с Круцио? Да позная ..... Ти си Волдемор. Само че ти поне имаш нос.....
- Спри! Няма да те убия....- Малия надигна едната си вежда- още.- довърши Докелиян.
- Какво е заклинанието?
- Познавам една вещица. Чувала ли си проклятието на индианците?
- А трябва ли?
- Много хора вярват, че индианците са направили проклятие над вампирите и върколаците. Нарича се проклятието на Lupus et Vespertilionem.
- На латински е.
- Да! Проклятието на Прилепа и вълка.
- Прилепа и вълка? Вампири и върколаци.
- Говори се вампирите и върколаците обитават по нашите земи още от времето на пещерните хора. Това проклятие прави вампирите пленници на Слънцето, а върколаците на Луната. Преди индианците да се заселят на нашите земи, вампирите и върколаците се разхождаха свободно. Тогава индианската вещица Пари (означава фея) направила проклятие над тях. Така вампирите станали пленници на Слънцето, а върколаците на Луната. Но това проклятие може да се махне. Само ми трябват четири неща, които вече ги имам.
- А аз за какво съм ти?
- Ти си най-важната част. Пари е измислила начин и как да го развали. Но не е вярвала, че някой ден то ще може да бъде развалено. Четрите съставки са: пръстените на Sol et luna, силна вещица и вторият свръхестествен вид, който е проклет и от двете проклятие, т.е. хибрид.
(Пръстените Sol et luna.... Означава Слънцето и Луната, превод от латински)
- И какво трябва да направиш?
- Вещицата трябва да унищожи камъка, а ти..... ти трябва да умреш!
To be continued
От автора:
Да, знам , че не съм писала от МНОГО отдавна. Дано да ви хареса. грешки....Еми сори. И СЕГА Е ВРЕМЕ ЗА РЕКЛАМА :д Всички фенове.... дори и ако не сте фенове на Реал Мадрид, може да прочетете двете истории на Ev7777 . Едната е "Groupchat with Real Madrid" https://www.wattpad.com/309567204-groupchat-with-real-madrid-%D0%B3%D1%80%D1%83%D0%BF%D1%87%D0%B0%D1%82-%D1%81-%D1%80%D0%B5%D0%B0%D0%BB-%D0%BC%D0%B0%D0%B4%D1%80%D0%B8%D0%B4 (ето ви линкче...малко дълго линкче) и "Football Life" https://www.wattpad.com/274466641-football-life-%D1%84%D1%83%D1%82%D0%B1%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%BD-%D0%B6%D0%B8%D0%B2%D0%BE%D1%82-%D0%B3%D0%BB%D0%B0%D0%B2%D0%B0-1 (още едно дълго линкче). А това е линк към профила й https://www.wattpad.com/user/Ev7777 (ето кратко линкче)
YOU ARE READING
Werewolf
Fantasy💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩 !ВНИМАНИЕ! !ПУСКАМ ГЛАВИ МНОГО РЯДКО! !ДА СЕ ЗНАЕ!😂 💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩 Малия.....обикновено име за необикновен човек. Даже... Едва ли човек е точната дума. Малия имаше нормален живот. Преди да се премести...