От автораааа: слушайте песента, докато четете! Дано ви хареса!
- Минаха седмици, Мал! Признай си! Победиха! - Започна да вика Клаус.
- Спечелиха битката, но не и войната!- каза с равен тон.
- Така ли? Огледай се! В момента сме аз, ти и Аякс, който е ранен! Избиват ни един по един! От няколко седмици повтарят това! Не искам да загуба последният си брат, както и теб!
- Какво искаш да направя, Ник? Да си призная? Добре! Признавам си! ПОБЕДИХА! -Мал се ядоса.
-А какво очакваше? Какво очакваше да стане?
- Чаках.......
- Своя щастлив край? Това не е приказката за Снежанка и Чаровният Принц. Това е реалността..... И тук..... Не винаги героите печелят.
- Наричаш ни герой? Ние сме всичко друго, но не и герой. Ние сме точно като тях. Убиваме, когато сме гладни, пресмиваме се на слабите и си играем с беззащитните. Не сме по различни от тях.
- Само че те са с една крачка напред.
- Но може да ги забавим.- Замисли се Мал.
- Какво имаш в предвит?
- Да ги спънем по пътя.
- Казвай направо!- ядоса се Клаус.
- Ще им дадем това което искат.
- И какво искат те?
- Мен!- каза Мал.
Една седмица по-късно:
- Я виж ти! Кой бил тук?- каза подигравателно Докелиян.
Намираха се в Чернобил, Русия. Времето беше дъждовно. Нямаше и помен от Слънцето. Около тях нямаше нищо друго освен стари изоставени сгради и детски площадки.
Мал беше притеснена. Зачуди се как въобще стигна до тук. Преди няколко месеца беше най-нормално момиче, а сега е вторият в света хибрид и в момента се предава на хората, които и бяха приятели и верни.
YOU ARE READING
Werewolf
Fantasy💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩 !ВНИМАНИЕ! !ПУСКАМ ГЛАВИ МНОГО РЯДКО! !ДА СЕ ЗНАЕ!😂 💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩 Малия.....обикновено име за необикновен човек. Даже... Едва ли човек е точната дума. Малия имаше нормален живот. Преди да се премести...