ХОРАААА! Ще слагам много гифчета да знаете. И доста от тях ще са от The Original и The Vampire Diaries.
- Да умра?- повтори Малия.
- Да! Лесно е.- каза Докелиян.
- Даааа, лесно е.- каза Мал със сарказъм.
- Сега като ти знаеш всичко. Време е да започнем с развалянето на проклятието.
Докелиян махна с ръка и една жена дойде до него. Носеше на врата си медальон Пентаграм .
- Мал, запознай се с Надя. Тя е потомка на Пари. Тя е вещицата, която ще направи магията.- вещицата се доближи до запаленият огън пред Мал и започна да говори на език, който Малия предполагаше, че е латински.
Малия усети силна болка в гърдите, но се опитваше да не показва емоции. Започна да се засъхва. Не й достигаше въздух.
Вещицата продължаваше със заклинанието:
-Spiritus, contact me. Nos removere mala mundi. Liberemus juramenti hujus puellae. Ad hanc pessimam affert. Et libero. Videte, fratres mei. Gaudete et maledictionem. Et zapoazim in statera nature.- повтаряше го пак и пак, и пак. Докато накрая огъня не изгасна. Всичко замлъкна.- Готово.
- Това ли беше? И сега какво? Нали трябваше да умра?
- По някаква причина си жива. Радвай се. - вещицата отговори и тръгна да си ходи.
- О, чакай малко! Още не сме приключили. - каза Мал и се придвижи до нея със свръхестествената си скорост и я прикова към стената.
- СПРИ!- чу се гласът на Докелиян. - Остави я, Мал!
- Кажи какво ми напрасви и тогава.
- Вече не си хибрид, Мал. Вече няма хибриди. Ти си просто вампир. Който има сметки за уреждане с родителите си. Не знам защо не умря, но вече нямам полза от теб и можеш да си тръгваш.
- Поне ми кажи къде съм, за да си тръгна.
- В Ню Орлиънс си.
Малия пусна вещицата и тръгна към изхода.
- Мал!- тя се обърна и погледна Надя.- Това ще ти трябва.- метна й пръстен.
- За какво ми е?
- Вече не си дружка със Слънцето. Не го ли носиш. Ще изгориш.
- Благодаря!
ТАДААААААА! За сега това ви стига :Д
YOU ARE READING
Werewolf
Fantasy💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩 !ВНИМАНИЕ! !ПУСКАМ ГЛАВИ МНОГО РЯДКО! !ДА СЕ ЗНАЕ!😂 💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩 Малия.....обикновено име за необикновен човек. Даже... Едва ли човек е точната дума. Малия имаше нормален живот. Преди да се премести...