Açiklama:
Deniz ve Doğa erkek.
(Açiklama bitti)
Her zamanki gibi ifadesiz hâlimle okula yürüyordum. Başım dün geceden dolayı feci şekilde ağrısa da , okula gitmek zorundaydım.
Çantamın kulplarını tutarak , okula yaklaştığımda onu ve yanındaki Buğra'yı görmüştüm.
Eren umursamazca ilerlerken , Buğra ona birşeyler anlatmaya çalışıyordu. Eren bıkkın bir şekilde baktı Buğra'ya. Sadece tek bir kelime söyledi. Buğra ise omuzlarını düşürdü.
Araları mı bozuktu?
Aman bananeydi ki?
Hızla sınıfa girip, bizimkilere selam verdim. Deniz , Ece'yle konuşuyordu. Belis ise telefona bakıyordu.
"Hey millet! Nabersiniz ya? Ben geldim."
Belis ve Ece çekingence bakarken , Deniz soğuk bakıyordu.
"Ne oluyor size?"
Deniz bir adım geldi. Heybeti ve kaslarıyla benden epey büyük duruyordu.
"Doğa bize söylemen gereken bir şey var mı?"
Kaşlarımı çattım.
"Ne gibi bir şey?"
Ece mırıldandı.
"Erenle konuştuğun gibi."
Şokla kalakalırken , dudaklarımı güçlükle araladım.
"B-ben s-sadece.."
Deniz eliyle omzumu sıktı.
"Bak Doğa. Hem Erenle hem de bizle arkadaş kalmak isteyebilirsin. İsteyebilirdin de. Bu kadar sığ biri değilim.
Ama geçen sene bizim bütün gizlimizi saklımızı ortaya çıkardığında , sende üzüldün. Kırıldın , hatta ona olan öfkeni kustun.
Şimdi ise onunla konuşuyorsun. Ve biliyorsun ki zamanında sırrını anlatmadığı bir sen vardı. Üçümüz hakkında atıp tuttu ama sen.. ne bileyim hep farklıydınız siz. Biz de hâliyle-"
"Anlıyorum Deniz. Anlıyorum. Ama zaten bana başta yazan oydu. Onunla da içimdeki öfkeyi hâlen söndüremediğim için konuşmaya devam ettim.
Biz farklıydık onunla evet. Bir gün göremesem huysuzlanırdım. Sonra birden sattı bizi , incitti. Bir gün ayrı kalamadığım insanla 365 gün ayrı kaldım.
S-sadece b-bize neden böyle bir şey yaptığını bilmek istiyorum."
Deniz bana sarılırken , kızlarda sarıldılar.
"Dün kör kütük sarhoş olduğunda gördüm mesajlarınızı. Seni tanıyorum Doğa." derin bir nefes aldı.
"Ona karşı boş olmadığını biliyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sensiz | bxb
Teen Fiction"Daha neden beni hayatında istediğini bile bilmiyorsun." Ondan uzaklaşıp , tersi yönde yürümeye başladım. İki saniye sonra peşimden seslendi. "Biliyorum! Sana yemin ediyorum biliyorum!" Yürümeye devam ettim. Ancak biraz ilerleyebilmiştim ki , beni...