5

211 13 20
                                    

Öğlen arasında bizimkilerle çardağa geçmiştik.

Deniz benim Eren'e boş olmadığımı söylediğinde , inkar etmemiştim. Çünkü ben de ne hissettiğimi bilmiyordum.

Bunun arkadaşlığımızda bir sorun yaratmayacağını ve yanımda olduklarını belirtmişti.

Rastgele bir konudan bahsederlerken , Belis bahçeyi işaret etti.

"Geliyor sevdiceğin ve ekürisi."

Onun işaret ettiği yere baktığımda Eren'in ve Buğra'nın karşılıklı banklara oturmuş olduklarını gördüm.

Eren'in arkası bize dönüktü. Yalnızca Buğra'nın yüzünü netçe görebiliyorduk.

Bakışlarımdan hiç çekinmiyordum , zira Buğra şuan hararetli bir şekilde konuşuyordu. Bizi farketmezdi.

Ece bacağını salladı stresle.

"Anlat anlat bitmedi bunun da derdi."

Konu ben olduğum için bu kadar ilgilendiklerinin farkındaydım. Yoksa Eren umurlarında değildi.

Gözlerimi bir saniye çekmeden onlara odakladım.

Tam o sırada Eren hafif ayaklanıp, Buğra'nın yanaklarını kavradığını gördüm.

Lütfen düşündüğüm şey olmasın.

Ardından kendine çekip , Buğra'yı öptü. Çok kısa sürmüştü. Fakat yine de kalbimin sızısına engel değildi.

Deniz'den bir hassiktir gelirken , Ece tersçe konuştu.

"Ne yapıyorlar bunlar?! okulun ortasında!"

Onları duysamda görüş açımda , Eren'e hayran hayran bakan Buğra vardı. Çok geçmeden Eren kafasını banka bağlı masaya koydu. Hemen peşinden Buğra onun saçlarını yavaşça okşamaya başladı. Kıyamıyor gibiydi.

O da çok seviyordu.

Deniz yanıma gelip , yüzümü kendisine çevirdi.

"Doğa.. sınıfa gidelim ister misin?" narince konuşuyordu.

"Yüzüme bir su vurmam gerekiyor."

Deniz kızlara eliyle işaret verdi.

"Biz bir lavobaya gidip geleceğiz. Siz de sınıfa çıkın."

Erkekler tuvaletine geldiğimizde yüzümü yıkadım.

"Doğa iyi misin?"

Başımı iki yana salladım. Elimi kalbime koydum.

"B-burası çok acıyor Deniz."

sensiz | bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin