21

108 8 21
                                    


Kisa gecis bolumu

Anahtarı kapı deliğine sokarak , sessizce eve sokuldum. Buğra'nın eve geleceğini biliyordum. Anahtarı ona da vermiştim. Burada olmalıydı.

Üzerimdeki ceketi vestiyere bırakarak , odama yöneldim. Kapıyı araladığımda yatağımda uzanan bedeni gördüm. Sokağa bakan camı sonuna kadar açmıştı. Elinde benim tişörtüm , gözyaşları yastığı ıslatmıştı.

Elimi alnına koyduğumda buz gibi olduğunu hemen farkederek , camı kapattım. Üzerine pikeyi örtmek için elini tuttum. O da elimi tuttu. Gözleri sıkı sıkıya kapalıydı. Ama elimi bırakmamıştı. Tişörtümü de...

Dudaklarımı birbirine bastırdım. Elini bırakmadan yanına uzandım. Gözyaşları akmaya devam ediyordu. Tişörtümü elimde gevşeterek , bana sokuldu.

"Buğra..."

Burnunu çekti.

"Eren.."

"Bazen bazı şeyleri anlatamazsın."

Kafasını olumlu anlamda salladı.

"Biliyorum. Ama hissediyorum."

Suçluluk hissiyle dudaklarım titredi.

"Özür dilerim. Ben gerçekten-"

Beni böldü.

"Şş önemi yok. Sadece bugün iyi bir uyku çekmek istiyorum. Bunu.." derin bir nefes aldı.

"Bunu benim için son kez yapar mısın?"

Yerimde doğruldum.

"Hayır.. şuan yapmamız gereken bu değil Buğra."

O , da beni taklit ederek kalktı.

"Ne peki?"

"Birbirimize olan biteni anlatmak.. seni koca bir bilinmezler silsilesi içinde kaybetmek istemiyorum."

Kafasını olumsuzca salladı.

"Yapmam ki ben-"

"Buğra.. lütfen. Bunca zaman zaten yeterince yıprandık. Bunu bize çok görme.. bu zamana kadar sormadığım herşey için yeterince pişmanım. Yeni bir tanesini istemiyorum."

Bileğinden tutarak kendime çevirdim , onu. Gözlerimi gözlerine sabitledim.

"Lütfen.."

Bolum fikirleriniz/sorulariniz

Hissediyor musunuz? Yaklasan finali?

Şöyle ki , Buğra zaten önceden de Erenle Doğa arasındaki bu şeyin farkındaydı.

Sadece ikisi de goz ardi ettiler.

Finalden önce okuyacağınız uzun bir bölüm olacağı kesin.. hersey yerli yerine otursun istiyorum cunku..

Severek ayrilanlar diyebilir miyiz🥺

Bidahaki bolum gorusruz

Opuldunuz😚

sensiz | bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin