Eren: Buğra konuşmak istiyorum.
Buğra: Ne konuşmak istiyorsun Eren?
Buğra: Ne kaldı konuşacak?
Eren: Çok şeyimiz var konuşacak.
Eren: Yanında olmak istiyorum Buğra.
Eren: Sen benim yaralarımı sardın , bende seninkileri sarmak istiyorum.
Eren: Seni anlamak istiyorum , erimeni istemiyorum.
Buğra: Benim tek yaram sensin Eren. Bırak beni , tekrar kendine bağlama.
Buğra: Her kopuşumuzda daha çok acıtıyor.
Eren: Seni bu hâle getirdiğim için kendimden nefret ediyorum.
Eren: Nerdesin?
Buğra: Uzatmayacağım. Zaten seninle verdiğim her savaşta malûp oluyorum
Buğra: 📍konum
✨
Buğra'nın attığı konuma geldiğimde , kapıyı çaldım.
Kapıyı üstünde siyah pijamalarıyla Buğra açtı. İkimizde birbirimizi süzdük bir süre.
"Geçsene içeri." kendime gelip , yanıtladım onu.
"Geçeyim."
Dağınık odaya girdiğimde , yerdeki çikolata paketlerini görmemle güldüm.
"Ne gülüyorsun ya?!"
"Yavrum buranın hâli ne böyle? Senin bir gecelik depresyonun , paranın suyunu çeker baya."
Buğra bana kalp fışkırtan gözlerle bakıyordu.
"Yavrum mu?""Şey lafın gelişi işte. Hadi oturucak bir yer bulalım."
Beraber koltuklara geçtiğimizde , gözle görülür bi ciddiyet girmişti aramıza.
"Seni o parkta gördüğümde yardım etmek istedim sebepsizce. Yine sebepsizce , sana sürekli çiçek yolladım. İyi olmanı istedim. Okula geldiğinde icimi yakıp kavuran bir hissin beni ele geçireceğini hesap etmemiştim.
Her şey sebepsizce oluyordu. Sanki olması gereken buymuş gibiydi. Senin yanında olmam gerekiyormuş gibi..
O kadar itmene rağmen yanında durdum."
"Hiç mantıklı değil"
"Bu meselede mantık işi değil zaten Eren."
"Üzgünüm Buğra. Herşey için."
"Önemi yok."
Bir süre daha hiçbir şey yapmadan oturduk. Nedendir bilinmez , içten içe Buğra'ya hakettiği sevgiyi vermek istiyordum. Vicdan azabı değildi bu. Başka bir şeydi. Emindim , zira şuan onu öpmek istemem akıl kârı değildi.
"Buğra?"
"Hı?"
Bana doğru dönen yüzüyle , onu kendime çekip öptüm. Bu kısa öpücükle bile kalakalmıştı.
"Eğer sende istersen ben... Denemek istiyorum Buğra."
Of of kurgu hakkında zerre fikrim yok. Neden yayımladığımı da bilmiyorum gjdjskfjsksj
Asıl ship doğa&Eren di ama bunlarda güzel olurlar. Artık karşılıksız aşk kalmasın diyorum. Ordan burdan fırtlıyo karakterler..
Sizce hangi ship daha tatlii?
DoğEr?
BuğEr?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sensiz | bxb
Teen Fiction"Daha neden beni hayatında istediğini bile bilmiyorsun." Ondan uzaklaşıp , tersi yönde yürümeye başladım. İki saniye sonra peşimden seslendi. "Biliyorum! Sana yemin ediyorum biliyorum!" Yürümeye devam ettim. Ancak biraz ilerleyebilmiştim ki , beni...