Uzuunnn zaman sonra selamlar!
Bu sefer gercekten kurguya tamamen dondum.
Bayadir oylece duruyordu. Akisi unutmus olabilirsiniz. Eski bolumlere goz atmanizi oneririm.
Finale son birkac bolum kaldi.
Umarim arayi acmadan hizlica bitirebilirimmm <3
İyi okumalar ...
2 hafta önce - ( Doğa'nın hislerini itiraf ettiği gün )
Buğra'dan..
Sıkıntıyla iç geçirip , Eren'e bugün okula gidemeyeceğime dair birşeyler söylemiştim.
Yalan değildi. Babam birden baba-oğul günü yapmak istemişti. Ama üstündeki gerginlik , bir metre öteden belli oluyordu.
Bir şeyler dönüyordu.
Bunları düşünürken , babam elinde bir sepetle bahçeye çıktı. Ve benimle göz göze geldiğinde gülümsedi. Jipinin bagajına yerleştirdi.
Evimiz ve bahçemiz lüx denilebilecek kadar genişti. Annemin ilçede bir avukatlık bürosu vardı. Babam da özel bir hastanede başhekimdi.
Bu yüzden bırakın benimle ilgilenmeyi , birbirleriyle bile akşam yemekleri hariç yan yana değillerdi.
Gülümsemesine karşılık verip , aracın ön kapısını açıp yerime yerleştim.
Babam da şoför koltuğunda yerini aldığında yola koyulmuştuk. Yolculuk sessiz geçiyordu. Ta ki ormanlık alanı görene kadar..
"Hayırdır baba , normalde böyle ıssız yerleri sevmezsin. Bugün tamamen tuhafsın zaten."
Sabahtan beri olan gerginliği şimdi benim üzerimdeydi ve o rahattı.
"Yahu dedim ya cidden baba-oğul günü yapmak istedim. Hastane şu aralar yoğun değil. Bana pek ihtiyaç yok. Bunu değerlendirmeyelim mi? Hem şehirden uzaklaşmak iyi gelir diye düşündüm.."
Dudaklarımı birbirine bastırdım. Fazla gereksiz çıkışmıştım galiba.
"İyi düşünmüşsün tabii."
Arabanın bir gölet kenarında durmasıyla , indik. Gayet güzel , huzurlu bir ortamdı.
Yere serdiğimiz örtünün üstüne oturduk. Havadan sudan sohbet ettik.
İlk başlarda gergin olsam da cidden babamla vakit geçirmeyi özlediğimi farketmiştim.
"Ee hayatın nasıl gidiyor , oğlum? Okul filan bir sıkıntı var mı?"
"Yoo. Bir sıkıntım yok. Dümdüz yaşıyorum okula gidip geliyorum filan."
Dudaklarımı büzüp , dizlerimi kendime çektim.
"Siz işinizde iyi insanlarsınız. Prestijli iş yerleriniz var ama ben.. ben ne yaparım? Bilmiyorum. Sınava girip girmemek konusunda bile emin değilim.
Bazen , bazen size layık olmadığımı düşünüyorum."
Babam sırtımı sıvazladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sensiz | bxb
Teen Fiction"Daha neden beni hayatında istediğini bile bilmiyorsun." Ondan uzaklaşıp , tersi yönde yürümeye başladım. İki saniye sonra peşimden seslendi. "Biliyorum! Sana yemin ediyorum biliyorum!" Yürümeye devam ettim. Ancak biraz ilerleyebilmiştim ki , beni...