19

124 9 19
                                    

Selamlar! Upuzun bir bolumle burdayım!

Bu bölüm için oldukça heyecanlıyım.

Tepkilerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum❤️

İyi okumalar



O gecenin sabahı;

Eren'den:

Elimdeki kalemi parmaklarımda çevirerek ofluyordum. En sonunda can sıkıntısından , kendini derse veren Doğa'ya sarmıştım.

Çenesini avcunun içine yerleştirip , soru çözüyordu. Ona aldığım civcivli kalemi alarak , ucunu yanağına dokundurdum. Başta umursamasa da , onu gıdıklamaya başladım.

"Ya! Eren dur ah!"

Bir süre daha onu sinir edip , geri çekildim. Bana katil civciv bakışını atıp , homurdandı.

"Ya... Ama hani ders çalışıcaktık?"

Ofladım.

"Ya anladım Doğa. Ders çalışmamız lazıım... Seneye 12. sınıf olucaz. Ama buna 11'in ikinci ayında hemen başlamak zorunda mıyız?"

Doğa , dudaklarını büzerek bana baktı.  Buna kanmadan , parmaklarımı omzunda ve kolunda gezdirerek gözlerine baktım.

"Neden bu kadar ısrarcısın , Kış çiçeği?"

Bakışları yumuşarken , yutkundu.

"T-tamam. Ne yapalım o zaman?"

"Bilmem. Sadece şu okuldan çıkalım yeter."

Kısa sürede toparlanıp bahçeye çıktık. Kapıya ilerlerken üzerimde birkaç çift göz hissetmemle döndüm. Doğa da hissetmiş olacak ki , benimle aynı tarafa döndü.

Buğra ve yanındaki iki arkadaşı bize bakıyordu. Onlarla genelde anlaşamazdık. Denizle birkaç kez birbirlerine yürümüşlerdi. Doğa koluma dokundu.

"Boşver hadi çıkalım."

Buğra'nın gözlerine son kez bakarak , Doğa'yla dışarı çıktım. Doğa homurdandı.

"Bizimle derdi ne anlamıyorum ki? Deniz , onun pis işlere bulaştığını söylemişti."

Kaşlarımı çattım.

"Pis iş derken?"

"U-uyuşturucu.. satıyormuş sanırım. O kadar nefret ediyorum ki. Neden bir insan bile bile karartır hayatını."

Derin bir nefes aldım. Dudaklarımı aralayacağım sırada gözlerimin önü karardı ve ellerim titremeye başladı. Doğa endişeyle beni tuttu.

"Eren? İyi misin?"

"İyiyim sadece başım döndü biraz."

"Şey. Denizler kafeye gitmişler. Biz de gidelim mi?"

Kafamı hızla iki yana salladım.

"Sen git istersen Doğa. Benim biraz işim vardı. Hem biraz dinlenmek istiyorum. Olur mu?"

sensiz | bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin