Merhaba!
Watty sağolsun yada hesabımı çalan kişi, taslak dahil en sevdiğim kitabım olan jikook smut diaries kitabım tamamen silindi. O anki sinirimle hesabı silmediğime şükür ediyorum. Amaçları her neyse onlara bunu vermeyeceğim ve silinmeyen tek taslağımı sizinle buluşturuyorun.
O kitap çok özeldi benim için geliştiğimi nasıl ilerlediğimi kavradığım kitabım ellerimden tamamen alındı.
Neyse beni tanımayan varsa sıkılmış olabilir üzgünüm, hoşgeldiniz<3
-
Kışın ortasında, etrafı süsleyen kar tanelerinin yere tane tane düşüşü, araya karışması ve esen rüzgarın hafif sesiyle yüzbaşı gözlerini pencereden alıp çalan kapıya dikti.
"Gir." İçeri giren asker selam verip bakışları düz duvara bakarken konuşmaya başladı. O sırada jungkook askerin beta olduğunu anlamıştı.
Kendi alfa kokusu içeri tamamen doldurmuş haldeydi ve beta zor nefes alıyordu. Jungkook umursamadı, kokusunu bastırmak çok zordu zaten.
"Ne var?" Asker nefesini düzenleyip saygıyla eğildi yeniden.
"Yüzbaşım yeni yarbay geldi, haber vermemi istemiştiniz." Yeni gelen yarbay jungkook'tan statü olarak bir kademe aşağıda olsada eğitim içinde iyi bir fırsattı.
Birlikte çalışacağı arkadaşını, önceden tanımak ön fikir edinmek için ilk öğrenen kişi olmak istemişti.
"Tamam, yüzbaşının odasına gelmesini söyle."
"Ama efendim o-" jungkook bakışlarını pencereden alıp askere dikince asker burnunu yakmaya başlayan kokuyla öksürdü.
"Özür dilerim efendim. Bildiriyorum." Yeniden selamlayıp odadan çıktı.
Jungkook uykusuzluk akan gözlerini kapatıp dağınık saçlarını iyice dağıttı. Uzun süredir nöbetteydi ve beyni artık herhangi bir gürültü sesi kaldıracak gibi değildi.
Kapı çalınmış jungkook beta veya alfa kokusu beklerken daha yumuşak bir koku karşıladı onu. Eşleşmiş ve kokusu yumuşamış bir alfa olduğunu düşünürken girmesini emretti.
İçeri giren bedenle eşleşmiş bir alfa değilde, tamamen bekar ve yumuşak koku kaynağının omega olduğunu anladığı yarbay girmişti.
-
Hard bir ukemiz var🤭 tutmazsa saatlerce ağlamama devam etmeye gideceğim çünkü mental sağlığım inanılmaz kötü. Bu gidişle destek alacak gibiyim 💗
Kendisine iyi bakın! 🌸💕
Jiggukla kalın 🛐
Jungkook:
Jimin:
Kapak yapmak isteyen yazabilir<3 ağlamama devam etmeye gidiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
two soldiers-Jikook
Fanfictionyarbay jungkook, yeni gelen yüzbaşına pek sıcak bakmıyordu. Omegaverse'