Selamm, nasılsınız??
Two soldiers için feccci fikirler var aklımda.. umarım bana küfür etmezsiniz..:(
-
"Jimin!" Jimin elleri cebinde bahçedeki çimenlerin üstünde dolaşırken tanıdık sesi duymuştu.
"Hey taehyung selam?" Adını doğru hatırlamış olduğunu umarak mırıldandı. Eğer yanlış hatırlıyorsa utançtan yerin dibine girerdi. Fakat taehyung hızlı adımlarla yanına gelmiş gülümsemişti, doğru isim.
"İyiyim! Ya sen?"
"Bende iyiyim teşekkürler! Sen neden buradasın yani demek istediğim senin görev yerin başka değil mi?" Taehyung yanına gelince birlikte ilerlemeye başladılar.
Yan yana bahçenin temiz havası eşliğinde yürüyorlardı. Taehyung gülümseyerek neşeli sesiyle ona döndü. Alfaların aksine o tamamen neşe dolu biriydi.
"Görev yerim değişecek şuan neresi olacağını bekliyorum, büyük ihtimalle buraya alınacağım." Jimin duyduğu ile gülümsedi kocaman. Malum burada çok arkadaşı yoktu. Namjoon çok sık gelmiyor, jungkook huysuzun teki olduğu için eğlenmiyordu onunla.
Fakat taehyung onların aksine oldukça sevecen biriydi hemde alfa olmasına rağmen! Eğer görev yeri bu askeriye olursa oldukça eğlenceğe benziyordu.
"Hey, bu çok güzel taehyung! Birlikte vakit geçirebiliriz. Bu askeriyenin kasvetli havasını tek başıma dağıtamıyorum, bana yardımcı olursun değil mi?" Taehyung onun bu neşeli tavrına kahkaha attı. Çünkü kendiside tam olarak böyle düşünüyordu.
" Anca biz buraya neşe getiririz zaten." Hafif egolu sesiyle konuşurken göz devirdi taehyung. Jimin onun birden değişen komik tavrına gülümsemişti, gerçekten tuhaf ama eğlenceli biriydi.
"Ben odama gidiyorum biraz dinleneceğim akşam idman var. Sen ne yapacaksın? Gelmek ister misin?"
"Çok isterdim ama yoongi ile buluşacağız, tek izin günü bugün beni öldürür gitmezsem." Jimin yüzünde birden beliren gülümseme ile taehyung'a bakarken taehyung anlamamış ifadesiyle onu izledi.
Ardından gülümsemenin ardında yatan anlamı anlamış gibi yüzünü buruşturdu.
"Hey hayır! Omega ve betalar genelde ilgimi çekiyor! Yoongi ile ilgilenmiyorum."
( İkiside alfa, birlikte olabilirler ama çocukları olmaz vs)
" Bir şey demedim zaten!" Jimin hemen savunmaya geçerken taehyung ona dil çıkarıp askeriyenin çıkışına doğru ilerledi.
-
Akşam saatlerine gelirken güneş yavaşça yerini bırakmış etrafı koyu kırmızı bir renk kaplamıştı. Jimin odasından çıkıp idman için askeriye yurduna doğru yürüyordu.
Tüm gün yeterince dinlenmişlerdi, onlara bugün izin tanımalarının sebebi geçen günlerde sadece Jungkook onlarla idman yapmıştı ve gençler tam anlamıyla ölü gibiydi.
Jungkook ufacık bile olsa merhamet duygusu olmaksızın gençleri sonuna kadar tüketiyordu. Jimin hiç değilse dayanma güçlerini bildiği noktada birazda olsa izin veriyordu.
Yurtlarına girdiklerinde askerler onu görmeden hızla kendini belli ederek bağırdı.
" Koğuş bu kadar tembellik yeter kalk!"Herkes birden ayağı kalkarken üst ranzada yatan alfa birden yoğun yumuşak koku ve sesle panik yapmış yataktan aşağı düşmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
two soldiers-Jikook
Fanfictionyarbay jungkook, yeni gelen yüzbaşına pek sıcak bakmıyordu. Omegaverse'