Selam, nasılsınız??
Ben iyi değilim ama yazmaya çalışıyorum iyi geliyor.. ve nolur ama nolur bu ficte ismi geçenleri bir grupta diye düşünmeyin..
Ve bir kadın fice girince orospu veya birini tavlamaya çalışmıyor.. en azından benim ficlerimde.. demek istediğim fice girecek yuna bir gruptan değil!!! Yada kötü sürtük bir karakter değil, yorumları ona göre yapalım lütfen..
Günlük hayatta kadınları eşit konuma getirmeye çalışırken yazdığım ficlerde sürtük gösterip çiftime kıskançlık koyacağım diye kötü yapmam saçmalık olur.
Neyse iyi okumalar🧚♀️🌸💗
-
Yavaşça çalışan kaloriferin sesi dışında odada çıt çıkmazken jimin askeriye kıyafetinin içerisinde nefes alamıyormuş gibi hissediyordu. Beyninde düşünceler kol dönüyor ama hiçbirinin cevabı yokken aldığı tek dönüt gözyaşlarıydı.
Nefesi yeniden boğazına tıkanırken dudaklarını dişledi, ağlamayı gururuna yediremiyordu hakkı yok gibi hissediyordu.
Kendisi mi bir şeyleri yanlış anlamıştı? Yarbay'ın kendisine karşı koymayışı, hareketlerinin ona karşı yumuşak olması, yüzünde bazende olsa beliren tebessüm, alfaların ilgisinden rahatsız olması... Nerede yanlış anlamıştı?
Namjoon'un ağzından duyduğu sözlerle o an bahçenin ortasında öylece dikilmiş şok oluşunu gözlerine dolan yaşları belli etmemek için ağzında bir şeyler geveledikten sonra kendini odasına atmıştı.
Omegası vardı, kokusuyla mühürlü bir omega. Jungkook birilerine bağlıydı, jimin bağlı bir alfayı öpmüştü. Ama yemin ederdi ki jungkook belli etse omegası olduğunu söyleyip geri çekilse Jimin ona bakmazdı bile.
Jungkook ona ümit vermişti, yoksa kendisi mi fazla gözünde büyütmüştü?
Sabahın gelişini belli eden ışıklar penceresinden gözüne değene kadar saatin farkında bile değildi, gece yarısından sabahın doğusuna kadar düşünceleri içerisinde boğulmuştu.
Ne kadar kabullenmesede ağlamıştıda...
Yavaş yavaş anlıyor gibiydi bir şeyleri, alfanın bazen işi bırakıp tüm hafta sonu askeriyeye gelmemesi.. yeni anlamıştı! Omegasına gidiyordu. Omegasından döndükten sonrada jimin'i kıskanıyor onu öpmesine izin veriyordu, onun için endişe duyuyor fakat haftanın sonunda yeniden omegasında buluyordu kendini.
Jimin kasılan karnıyla daha fazla düşünürse delireceğini biliyordu. Yerinden kalktı ve gözlerini ovdu. Mor olduklarına emindi bile.
Biraz dinlenmeye ihtiyacı vardı, eski çalıştığı yerde bile hiç izin almamıştı ama hem tüm gece uyumamış hemde yaşadığı şokun etkisinden çıkması uzun sürecekti. Bu kafayla idmanı doğru düzgün yaptıramazdı bile. Ayrıca yarbay'ın yüzünü dahi görmek istemiyordu, gördüğü an istediği tek şey iğrençliğine karşı kusmaktı.
Üç günlük izin için namjoon'un yanına uğramış onun bu dağılmış halini gören namjoon soru sorup bir şeyler öğrenmeye çalışsa bile yorgun olduğunu fark ettiği için şimdilik üzerine gitmemişti.
"Zaten taehyung burada çalışmaya başlayacak, jungkookta gelir birazdan. Bu hafta dinlen sen."
"Hayır iki üç gün yeter teşekkürler."
"Komutanını dinle jimin, iyi görünmüyorsun. Dinlen. Döndüğünde konuşuruz." Jimin onun sesindeki imayı anlamış başını sallamakla yetinmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
two soldiers-Jikook
Fanfictionyarbay jungkook, yeni gelen yüzbaşına pek sıcak bakmıyordu. Omegaverse'