Selam, nasılsınız??
KİTAP KAPAĞI YAPACAK BİR İNSAN EVLADI ARIYORUM 😭 çünkü bu kapak hiç hoşuma gitmiyor.
Vee gelen tepkiler çok güzel, herkes haşin omega asker jimin bekliyormuş 😛
-
"Jimin hazır mı her şey?" Namjoon onu uyarırken jimin onayladı.
Araba, mühimmat ve silahlar her şey hazırdı. Bir ilkokula baskın yapıldığını öğrenmişlerdi. Bu yüzden alelacele bir şekilde adamların peşine düşmek ve yaralılarla ilgilenmek için gidiyorlardı. Riskli bir görev olduğu ve takım çalışması gerektiği için büyük bir ekip gönderiliyordu.
Ekipteki birliği sağlamak için jungkook bir kısma jimin bir kısmı yönlendirecekti.
"Jungkookta hazır arabada. Dikkatli olun." Jimin karargahtan çıkıp arabaya atlamış arka kısma geçip oturmuştu. Bu sırada jungkook silah sayımı yapıyor arkada gelen diğer asker arabası ve içerdeki askerler sessizce bekliyor bilgileri kontrol ediyorlardı.
Süratle giden arabada Jimin elindeki silaha sıkı sıkı sarılmış haldeydi, gözlerini yarbaya dikip onun sert ifadesini izledi. Jungkook gergin olduğunu hissetmiş gibi bakışlarını ona çevirmişti.
"Korktun mu yüzbaşı? Daldın."
"Yakışıklı suratına dalmışım." Jungkook yüzündeki gülümsemeyi silerken öylece jimine bakıyordu şaşkın ve afallamış gibiydi daha çok.
Jimin onun suratına bakarak kahkaha atarken jungkook dalga geçtiğini anlamış önünde oturan bedene karşı gozlerini devirmişti. Hızlı giden araba kısa bir süre sonra dağlık bir alanda durmuştu.
Bu bölgedeki yaşayan yerli halka baskın yapıldığı ve kapkaç dahil birkaç kişinin öldürüldüğü bildirildiği için büyük bir ekip olarak gelmişlerdi.
Araba durunca en önden Jungkook ve Jimin etrafı kollayarak dışarı çıktılar. Diğer askerler arkada komut beklerken jimin herhangi bir tehdit için gözleriyle etrafı tarıyordu.
"Sağlıkla ilgilenenler yaralı ve ölümleri belirlemek için evleri arayın. Dikkatli olun ve bizim girip aradığımız evlere bizden sonra girip yaşayanlara bakın, yaşamayanlar için başka bir ekip gelecek. Biz girip kontrol edeceğiz ardından çıkınca siz gireceksiniz. Dikkatli olun, öleni öldürürüm." Jungkook kısık sesiyle askerleri uyardı.
" Diğerleri, savunmayı sağlayın. Boş yere ateş edip mermi harcamayın ve arkanızı kollayın." Jiminde uyarı ekledi jungkooktan sonra.
Jungkook yağmalanmış harabe evlerde gözlerini gezdirdi, ilerde bir evin önünde beton yığınların arasında kalmış bedenler vardı. Sinirle dişlerini sıktı, insanların tek suçu savunmasız bir şekilde kasabalarında oturuyor olmalarıydı.
Bir evin etrafını tarayıp gözlerini gezdirdiler ardından içeri girip bakınca boş olduğunu fark ettiler, birkaç sağlıkla ilgilenen askeri yaralılara yönlendirdiler.
"Yüzbaşı, hepsi ölü. Nabız bile yok." Jimin duyduğu haberle sinirle gözlerini yumdu. Kanı kaynıyordu sinirle.
"Tamam çıkalım, diğerlerine bakmalıyız."
Evleri tek tek gezerken tek canlı bulamamışlardı, bu kadar canice işlenmiş bir suikast olamazdı. İtinayla herkes öldürülmüş gibiydi.
"Bir beşik var! Gidip ona bakın hadi." Jimin heyecanla gördüğü beşiği işaret etti. Asker hızla ilerleyip içindeki bebeği kontrol etti, bebeğin göğsünde bir bıçak vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
two soldiers-Jikook
Fanfictionyarbay jungkook, yeni gelen yüzbaşına pek sıcak bakmıyordu. Omegaverse'