bölüm 11

2.3K 346 171
                                    

Merhabaa!!

Nasılsınız?

Bu kitaba bu bölümü 3. Kez yazıyorum:(( watty delirmiş ondan dolayı sürekliii siliyor..

Neyse!! Boll satır arası yorum istiyorum okuması çok zevkli💁😙

-


Saat sabaha karşı altıydı.

Namjoon gelen ihbar yüzünden jimin'i odasına çağırmış askerî arabayı hazırlatmaya başlamıştı. Odanın kapısı açılınca omega içeri girmiş telaşla namjoona bakmıştı.

"Sorun ne?"

"İhbar aldık jimin. Merkezdeki hastaneye saldırı düzenlenmiş, adam birkaç kişiyi rehin almış. Polisler bir şey yapamayınca bize ulaştılar. Hızlı olun. Adresi konumla birlikte attım." Jimin hızla başını sallayıp çıkarken namjoon durdurdu onu.

"Çelik yelek giy, herkesi rehine alan adamın sağı solu belli olmaz. Güvende olduğunuzdan emin ol tamam mı? Ve sakın kimseyi tehlike atacak bir şey yapmayın." Jimin onu onaylayıp hızla odadan çıktı.

-

Askerî arabanın hazırlıkları bitmiş jimin üstünü düzenleyip çelik yeleği gövdesine oturturken beş asker kendisi gibi arkaya ikisi öne binmişti.

Bu sırada askeriye kapısı açılmış yarbay jeon içeri girerken gözleri telaşla askerlerde gezinip hızla arabasına park ettikten sonra inerek yanlarına koşmuştu.

"Görev mi çıktı?" Jimin'e bakarak sorduğu soruya Jimin cevap vermeyip kalın tabanlı botlarını düzeltmeye devam etmişti.

"Evet. Hastaneye gidiyorlar, rehine olayı." Jungkook başını sallayıp girişe yürüdü.

"Bende geliyorum, bekleyin hazırlanacağım." Namjoon onun kolunu tutup durmasını sağladı.

"Taehyung gidecek, sen kalıyorsun." Jungkook kaşlarını çatarak bakışlarını kolu ve namjoon'un yüzü arasında gezdirdi.

"Anlamadım neden ben gitmiyorum?"

"Soru sorma veya üsteleme hakkın yok jungkook. Ben ne dersem o olur. İçeri geç." Kolunu bıraktıktan sonra askeriyeden elinde silahı bacağına tutturan taehyung çıkmıştı.

Jungkook hâlâ olayın şaşkınlığı ile karışık sinirle kendilerine bakarken namjoon onu görmezden geliyordu. Jimin ile olabildiğince ayrı görevlere vermeye çalışıyordu, ikiside en üst performanslarını ancak ayrı olduktan sonra gösterebilirlerdi. Aralarındaki bu olay unutulana ve etkisini azaltana kadar böyle bir karar vermişti.

"Tamam gidebilirsiniz!" Namjoon arkaya yerleşen taehyung ile birlikte herkeste gözlerini gezdirip arka kapının çelik kapısını kapattı.

Askeriye arabası bahçeli yoldan askeriyeden çıkmış şehire gitmek için son hızla gaza basmıştı. Jimin arkada sırtını yaslayıp elindeki silahının ucunu yere bıraktı. Hâlâ elinde tutuyordu, sadece ağırlığı yerdeydi.

"İyisin değil mi jimin-ah?" Taehyung onun için endişe ederken sesinede yansımıştı.

Jimin gözlerini açıp sadece gözleri görünürken gülümsedi, gözlerinden anlamıştı gülümsemesini taehyung.

"İyiyim." Taehyung etrafında askerler olduğu için konuyu açmamıştı bu yüzden oda önüne dönüp herkesin incelediği hastanenin haritasına baktı.

Her ihtimale karşı gidecekleri yerin neresi olduğunu kabataslak bilmeleri şarttı, nereden hangi darbe geleceğini bilemezlerdi.

-

two soldiers-Jikook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin