Merhaba!!!
Nasılsınız? Ders çalışıyordum ve dershanedeyim o kısa zaman arasında yazayım dedim<3
-
Jungkook içeri giren omegaya çatmış olduğu kaşlarıyla bakarken omega üstünde sivil kıyafetlerle karşısına geçmiş selam vermişti.
Kendisinin bir rütbe altında olan omegaya bakarken şaşkındı, koğuş dahil tüm askerler alfa veya betaydı. Bir omeganın alfaların arasında olduğunu hiç görmemişti, sebebi özel test ve giriş sınavlarından omegalar geçemiyordu.
Geçiş sınavları o kadar zor oluyordu ki omegalar bedenleri yüzünden geçmekte zorluk çektiği için askerler hep alfa ve betaydı.
Jungkook karşısındaki omegaya bakıp bunun yeni gelen temizlik görevlisi olduğunu düşünmek istedi.
"Temizlik görevlisini çağırmamıştım." Jimin elini indirip selamını çekti ve kafasını salladı.
"Bende daha zeki bir yarbayın yanına geldiğimi sanıyordum. Sınavların zeka gerektirmediği belli."
Jungkook yapılan saygısızlık karşısında elini masaya vurdu ama jimin yüzünde bir gülümseme ile ifadesini bozmamış izlemeye devam ediyordu.
"Benim statümden alttasın unutma bunu." Sesi kısık ama tehlikeli çıkmıştı, askeriyede ses tonunu nasıl kullanacağını iyi öğrenmişti.
"Askerlik statüsü hakkında doğru fakat onun dışında benden bir üstünlüğünüz yok yarbay." Omega olduğu için hazırcevap olmaya alışıktı. Her türden alfayla karşı karşıya gelmişti.
Jungkook aslında temizlikçi olduğunu sorarken aşağılamak için değil ciddi anlamda yanlışlık olduğunu düşündüğü için sormuştu fakat kendini açıklamaya gerek duymuyordu. Ki zaten karşısındaki yarbay pekte dinleyecek gibi değildi.
"Yeni yüzbaşı sensin demek? Sana verilen odayı girişteki askerler gösterecek sivil kıyafetlerle burada dolaşma, üstüne üniformanı giy idman yaptırmak için aşağı inip odama gel." Jimin selam verip odadan çıktıktan sonra girişteki asker alfa selam verip yumuşak kokusunu içine çekti.
Şaşkınca jimin'e bakarken jimin elini yüzünün önünde sallayıp ona odaklanmasını istedi.
"Odamı gösterecek misin bana?" Alfa hemen ileri gidip üst kattaki odaya götürdü omegayı.
Normal bir asker olmadığı için diğer askerlerle birlikte kalmıyordu, kendisine ait bir odası olması güzel olacaktı. Buranın yakınlarında birde ev tutmuştu.
Asker yarbaya hâlâ bakarken jimin kapının önüne geçip göz devirdi.
"Efendim siz -"
"Evet omegayım. Başka?" Alfa başını eğip özür dilemeye başlayınca jimin gülümseyip önemli olmadığını belirtti. Alfa omeganın gülüşü yüzünden utanırken jimin şaşırmamıştı.
Alfalar daima onu asker olduğu için zayıflıkla yargılardı fakat jimin'in kokusunu soluyup birkaç gülüşüne karşı gardını hemen düşürecek kadar hakim değillerdi kendilerine. Ve bu halleriyle omegayı güçlü olmamakla suçlamalarına alışmıştı jimin.
Kendisi fiziksel anlamda güçsüzse bile alfalar zihinlerine ve bedenlerine hakim olamayacak kadar güçsüzlerdi. Jimin için bu daha gülünç bir durumdu.
Jimin çalışıp kaslarını geliştirebilirdi fakat alfanın zihniyetini değiştirmesi hiçte kolay bir şey değildi.
Jimin üniformasını üstüne geçirdikten sonra hızla saçlarını düzeltip odadan çıktı. Etrafta çok yoğun bir koku vardı çünkü alfalar sadece kendi türleri olduğu için bastırıcı kullanmıyorlardı. Ve omega için bu koku katlanılmaz bir durumdu. Burnu resmen yanıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
two soldiers-Jikook
Fanfictionyarbay jungkook, yeni gelen yüzbaşına pek sıcak bakmıyordu. Omegaverse'