Alya'ya
Selam, nasılsın? Umarım çok iyisindir. Umarım ilişkin çok güzel ilerliyordur. Umarım ailen ile de aran gayet iyidir. Umarım, umarım, yeni arkadaşın Elena ile aran çok iyidir. Şimdi sen bu mektubu okuyorsun ve içinden diyorsun ki "Bu fahişe neden bana mektup gönderdi?" belki de mektubun benim tarafımdan geldiğini anladığında yırttın ve çöpe attın. Şu an bir çöp kamyonunda şehrin çıkışındaki çöplüğe gitmeyi bekliyor. Kim bilir, belki de hâlâ adımı duyduğunda bir şeyler hissediyorsundur. Kim bilir, belki de adımı duyduğunda küfrediyorsundur. Hatırlıyor musun? Chloe'nin doğum günü partisinde Adrien ile dans etmemizi sağlamıştın. O gün sen olmasan, belki de onunla öyle yakınlaşamayacaktık. Hatırlıyor musun? Annem sinir krizi geçirip hırpalayıp evden attığı gün 4 kilometre yürüyüp buraya kadar gelip beni alıp tekrar size getirmiştin. Beraber kız gecesi yapmıştık. O çok sevdiğimiz program "How i met your mother"ı izleyip hakkında konuşmuştuk. Gülmüştük. Sabaha kadar abur cubur yiyip insanları özel numaradan işletmiştik. Korku filmi izleyip birbirimize sarılmıştık. Ağladığım zaman omzuna yaslanırdım. Çünkü biliyordum ki o omuz benim bir ömür daha yanı başımda olacaktı. Çünkü biliyordum ki bizim dostluğumuz bir ömür sürecekti. "Sonsuza kadar" demiştik. Şimdi ise ben evinin önünden tek başıma geçerken perdeleri kapatıyorsun. Ah, seni de suçlayamam ki. Sen hâlâ en yakınımsın. Bana vurmuş olsan da, yapmadığım şeyleri yaptığımı söylesen de, sen hala benim en yakın arkadaşımsın. Hep öyleydin. Öyle de kalacaksın. Şunu bilmeni istiyorum ki hakkımda duyduğun hemen hemen her şey doğru değil. O videodaki kız ben değildim. Sevgilin Nino hakkında iğrenç cümlelerde bulunan ben değildim. Diğer erkekler için de aynı şekilde. Belki bana inanmayacaksın ama, yine de bu süreçte yanımda olmanı dilerdim. Olmadın, ama canın sağ olsun. Bu arada, ben bugün, hamile olduğumu öğrendim. Evet, hem de 12. sınıflardaki Jackson Eddy tarafından. ama bil ki sebebi bir fahişe olmam değil. Tecavüze uğramamdı. Biliyor musun? annem bile bana inanmadı. Kimseye anlatamadım. Kimse bana inanmayacaktı ve adım bir de iftiracıya çıkacaktı. Ama olsun. Artık önemi yok. O çok zengin ve varlıklı birisi. Bana yaptıkları doğrulansa bile, ceza almadan çıkardı. Ve zarar gören yine ben olurdum. Alya, sen benim en yakın arkadaşımsın. Sen beni son günlerde sildin ama, ben, ben seni affediyorum. Bunu okuduğunda lütfen ağlama. Okuyorsan tabii. Çünkü ben artık mutluyum, ve hiç bir şey hissetmiyorum. Şunu bil ki, Her zaman en yakın arkadaşımdın, hep de öyle kalacaksın.
Marinette Dupain Cheng
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölmek için 13 Sebep -Marinette-
Teen FictionBelki de sadece bir intihardı, belki de bunu yapmak zorundaydı. Peki Marinette Dupain Cheng'i kim öldürdü? Yetişkin içerik bulunmaktadır.