Marinette yazacağı mektupları üst üste bir köşeye koymuştu. Son olarak aklında bir şey daha vardı. Onu sosyal medyada koruyan, Anonim996. Marinette her ne kadar tanımasa bile, hayatına dokunduğu için ona da bir şeyler yazmak istedi. Adresini bilmiyordu. Kim olduğunu da öyle. Bu yüzden ona daha 21. yüzyıla özgü olarak g-mail göndermeye karar verdi. Gözyaşlarını sildi ve bilgisayarının başına oturdu. Duvar kağıdındaki fotoğrafa sarıldı. Onları bir daha göremeyecek olmanın verdiği hüzün onu içten içe öldürüyordu bile.
Hâlâ vazgeçmek için geç değildi, ama onun için umut çoktan tükenmişti bile. Okulun sayfasından anonim996'yı buldu ve ona bir mail yazmaya başladı.
Anonim996'ya
Selam, sana nasıl hitap etmeliyim bilemiyorum. Anonim? 996? belki de ikisi aynı anda. Sen mektubu diğerlerinden daha erken alacaksın. Çünkü adresini bilmediğim için sana mail göndermek zorundayım. Kim olduğun her zaman içimde bir merak olarak kalacak. Ama biliyor musun, kim olduğunun hiç bir önemi yok kalbi güzel insan. Sana teşekkür etme fırsatım hiç bir zaman olmadı. Sen mecbur olmadığın halde sürekli olarak hakkımda atılan her gönderide beni savundun. Harika birisin anonim. Seni tanımasam bile güzel bir kalbin olduğunu anlamak için çok da zeki olmaya gerek yok. Ben, ben artık dayanabileceğimi sanmıyorum, anonim. Tam artık her şey bitti derken bir yenisi daha ekleniyor. Ve bu beni içten içe öldürüyor. Mahvoluyorum. Buna artık dayanamıyorum. Şunu bil ki anonim, artık acı çekmiyorum. Umarım senin ileride mükemmel bir hayatın olur. Keşke sana sarılabilseydim. Keşke başımı omzuna yaslayabilseydim. Cinsiyetin hakkında bir fikrim bile yok. Cinsiyetinin bir önemi de yok zaten. Şu an birisinden hoşlanmıyor olsam, eminim ki senin kız arkadaşın olmak isterdim. Kız ya da erkek ol, fark etmez. Ama senden harika bir en yakın arkadaş olurdu. Yakın arkadaşların çok şanslı, varsa kız/erkek arkadaşın da öyle. Her şey için minnettarım. Umarım çok çok mutlu olursun. Bunu hak ediyorsun. Kendine dikkat et, anonim.
Marinette Dupain Cheng
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölmek için 13 Sebep -Marinette-
Teen FictionBelki de sadece bir intihardı, belki de bunu yapmak zorundaydı. Peki Marinette Dupain Cheng'i kim öldürdü? Yetişkin içerik bulunmaktadır.