🌼
Dejavu hissiyle sarsılıyordum.
Rüyanın içinde rüya görüyorum. Jungkook'un sığındığım göğsünden ayrılıp kalkıyorum yataktan, Jungkook bana telaşlı bakışlar atıyor, ceketimi üzerime geçirdiğim gibi hızla evden çıkıyorum. Arkamdan Taehyung ve Jungkook koştura koştura geliyor. Benimse ıssız gecede soluk seslerim duyuluyor. Taksi bulana kadar koşuyorum yine. Rüyamdaki gibi bir taksi görüp ellerimi kaldırıyorum. Bindiğimde Taehyung ve Jungkook yanıma yerleşiyor ama konuşmuyorlar.
İçimdeki ürpertiye engel olamıyorum.
Eve varıyoruz, hızlıca kapıyı açıyorum ve annemin odasına koşuyorum.
Duraksıyorum kapının önünde.
Acaba rüyamdaki gibi orada mı, diye sorgulamaktan geri alamıyorum kendimi.
Eğer oradaysa ne yapardım?
Kapıyı gözlerimdeki yaşlarla aralıyorum çünkü biliyorumki eğer oradaysa yıkılmaktan kendimi asla alıkoyamazdım.
Kapıyı aralıyorum.
Camlar açık ve perdeler rüzgardan dolayı içeriye doluşuyor. Yatağın üstündeki nevresim kırışık, yatak ucundaki papatya ve gül saksısı yatağın ortasında.
Yatağın ortasındaysa buraya ait olmadığına emin olduğum eski püskü kurumuş çiçeklerin yara bandıyla tutturulduğu bir kahverengi defter...
"Eve biri girmiş."
🌼
Taehyung ve Jungkook evi karış karış aramışlardı.
Her yere baksalarda sadece annemin odasında eve birinin girdiğine dair iz vardı.
Annemin odasına girip bu defteri bırakan kimdi?
Bakışlarımı komodinin üzerindeki deftere çevirdiğimde sertçe yutkundum. İçinde çok önemli bir şeyler olduğunu biliyordum ama beni ne kadar etkileyeceğini bilmediğim için bakamıyordum.
Üzerimdeki yorganı dikkatlice yana katladığımda yanımda uyuyan Jungkook'u rahatsız etmemek için yavaş yavaş hareket ederek sol bacağımı yataktan aşağıya sarkıtmış ve sağ ayağımı diğer ayağımın baldırının altına yerleştirmiştim.
Jungkook sağ tarafımda yüzü bana dönük bir şekilde uyuyordu. Sağ kolu yastığının altında sol kolu ise bana çok yakındı. Yastık yanaklarını ezdiği için kiraz rengi dudakları büzülmüş ve içimde buse bırakma isteği oluşturmuştu.
Üzerine doğru hafifçe eğilip dudağına ufak bir buse bıraktıktan sonra karnımda uçusan kelebekleri sakinleştirmeye çalışarak bakışlarımı komodine çevirmiştim. Deftere uzanarak almış ve yastığımın üzerine yerleştirmiştim. Kapağı titreyen ellerimle yavaşça açtım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i need u | yoonkook
Фанфик"Sevgine ihtiyacım var." 28.04.2021 - 26.07.2023 @surackerman