Christina Perri - A Thousand Years
🌼
Beş gündür Taehyung'un evindeydim.
Hastaneden çıktıktan sonra buraya gelmiştim ve babamın haberi vardı. Arayıp konuştuğumda bana tek kelime etmemişti, ben sadece neler olduğunu anlatmıştım o da telefonu yüzüme kapatmıştı.
Kalp kırmakta babamdan iyisini tanımıyordum.
"Hyung enfes acılı ramen yaptım, yemezsen oturur ağlarım," Taehyung heyecanlı sesiyle önüme tabağımı bıraktıktan sonra Jungkook'un önüne de tabağını bırakmış ve yerine geçmişti. İkisi de fazlasıyla acıktığı için çubukları hızlıca kavrayıp yemeye başladığında sertçe yutkundum. Acıkmamıştım. Aslında dün zorla yediğim ramenden sonra kusmayı becerememiştim ve aşırı derecede toktum.
"Hyung neden yemiyorsun?" Taehyung üzgünce sorduğunda tebessüm etmeye çalıştım. "Siz Jungkook'la oyun oynarken atıştırmıştım dolaptan bir şeyler. Aç değilim," dudak büzdü. "Hyung onları sindirdiğine eminim sabah oyun oynuyorduk şimdi akşamüzeri. Ye lütfen," omuzlarım çöktü ve çubukları kavradım. "Pekala," bol soslu acılı rameni çubuğa doladıktan sonra usulca yemeye başladım.
"Hyung bir haftada bir deri bir kemik kaldın, düzgün beslenmiyorsun," Jungkook dudak büzerek konuştuğunda gözlerimi kaçırdım.
Aşırı sevimliydi ve kesinlikle kalbim o her konuştuğunda yerinden çıkacak gibi oluyordu.
"Sana öyle gelmiştir, kilom aynı. Zayıflamadım," Taehyung gözlerini irileştirdi. "Nasıl zayıflamadın hyung! Dur koyma ağzına rameni! Tartıyı alıp geliyorum," hızla yerinden kalkıp içeriye gittiğinde Jungkook'la bakıştık.
"Hyung, birilerinin düşüncesini kafana takıp seni öldürebilecek diyetlere girme. Kimse senden kıymetli değil, kimse senin vücudun hakkında yorum yapma hakkına sahip değil. Buna yalnızca sen izin verebilirsin. Aşırı zayıfladın hyung, yazık değil mi sana?" haklıydı. Haklıydı ama bende istemiyordum ki kilomu. Hâlâ çok kiloluydum ve kilom beni fazlasıyla rahatsız ediyordu.
"Geldim. Çık tartıya. Eğer elli altı kilo ve altındaysan hemen o rameni yiyorsun. Ardından da yapacağımız film gecesi için aldığım tüm abur cuburlardan yiyorsun hyung," düşmediğimi düşündüğüm için kabul ettim.
Usulca yerimden kalktım ve tartıya çıktım. Biraz bekledikten sonra çıkan sayılarla şaşkınlıkla Taehyung'a baktım.
"Elli dört kiloya düşmüşsün hyung. Hem de iki haftada! Sağlıklı mı bu? Doğru düzgün yemek yemiyorsun, Tanrı aşkına hiç kendi sağlığını düşünmez misin sen?" sinirle kolumdan tutup beni masaya tekrar oturttuğunda yutkunarak bakışlarımı onlarda dolaştırdım. İkiside yemeğimi yemem için gözlerini üstümden çekmezken rameni çubuğa sarmış ve yemeye başlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i need u | yoonkook
Fanfiction"Sevgine ihtiyacım var." 28.04.2021 - 26.07.2023 @surackerman