deel 4

793 12 0
                                    

Pov Robbie:
Ik wordt langzaam wakker en zie Matthy, Raoul en Koen op mijn kamer zitten. Ik zie geen Marit of lieke. 'waar zijn Lieke en Marit' vraag ik aan de jongens. 'die zijn weg' antwoord Koen huilend. 'waar naar toe' vraag ik weer. 'weten we niet ze zijn ontvoerd door de vader van Marit' antwoord Raoul op mijn vraag. 'WAAROM ZITTEN We HIER NOG' schreeuw ik naar de jongens. 'WE GAAN ZE ZOEKEN' roept Matthy opeens. We staan met z'n allen op en gaan de hele buurt af zoeken maar geen spoor van die twee. Tot dat we twee meisje zien weg rennen en een man er achter aan. 'DAAR RENNEN ZE' schreeuwt Koen heel hard. 1 van de meisje draait zich om tik de andere aan en komen deze kant opgerend. Marit vliegt in de arme van matthy en Lieke in de arme van Raoul. De vader van Marit komt op ons af gerend. Hij begint de schreeuwen 'IK KRIJG JULLIE NOG WEL. Hij wil een stap naar voren doen. Als opeens Joris en Tiësto voor ons staan. 'JE LAAT MIJN ZUSJE MET RUST' schreeuwt Joris. Ik kijk verbaast ik snap er niks meer van. De vader van Marit loopt weg. Marit vliegt joris om zijn nek en begint te huilen. We vragen aan Joris en Tiësto of ze mee willen naar ons huis en dat doen ze ook.

Pov Marit:
Ik heb net Robbie in slaap gebracht. Ik loop de trap af en daar staat mijn vader en lieke. Ik wil weg rennen maar dat lukt niet. Hij pakt mij en Lieke beet en neemt ons mee. 'LAAT LIEKE LOS ZIJ HEB ER NIKS MEE TE MAKEN' schreeuw ik naar mijn vader. Mijn vader luistert niet en gooi ons in zijn bus en rijd weg. Ik pak mijn telefoon en ik ga mijn broer Joris om hulp vragen
(J is van Joris en de m is van Marit)

M: broer help mij alsjeblieft

J: wat is er

M: papa heb mij en lieke meegenomen

J: ik kom je zo snel mogelijk helpen

M: schiet op want ik ben bang

J: komt goed ik ga naar Tiësto en dan komen jullie kant op

M: oke tot zo ❤️

(Einde gesprek)

Ik stop gauw mijn telefoon weg want ik hoor dat we zijn gestopt. De deur wordt opgetrokken. 'OPSTAAN EN NAAR DE GROENE DEUR LOPEN' schreeuwt mijn vader. We staan op en lopen naar de groene deur. De groene deur gaat open. 'LOPEN' schreeuwt mijn vader. We komen in een leeg gebouw bouw uit waar alleen twee stoelen staan. Mijn vader wijs naar de stoelen. 'DAAR MOETEN JULLIE GAAN ZITTEN' schreeuwt hij. Lieke en ik lopen naar de stoelen door. Mijn vader loopt weg en roept een persoon die op ons moet letten. De persoon kijkt mij diepe in de ogen aan. Ik ken hem ergens van denk ik bij mij zelf. Nu opeens komt er naar boven. Het is Noah die altijd Joris en mij hielp als we weer vast zaten gebonden. Noah loopt naar mij toe. 'heb je broer al ingelicht' fluistert hij zachtjes. Ik knik dan komt mijn vader binnen met nog een persoon ik weet niet wie dat is. 'LAAT ZE NIET ONTSNAPPEN' schreeuwt hij tegen Noah en nog een kerel. 'doen we niet' zegt Noah tegen mijn vader en geeft mij een knipoog. 'ik ben over een halfuur terug en dan moeten ze hier zitten zonder kleren' zegt mijn vader. Lieke schrikt er van. 'het komt goed' fluister ik in haar oor. Ze kijkt mijn vraagt aan. '1 van die kerels die hielp mij altijd vroeger en ik heb mijn broer ook aan ingelicht' fluistert ik. Ze knikt. Mijn vader loopt weg en we zijn nog maar z'n vieren. Ik kijk Noah aan. Hij maakt mij los en dan maakt hij Lieke los. De andere kerel staat op de uitkijk of mijn vader terug komt. We lopen naar de groene deur en Noah toetst de code in. De groene deur gaat open. 'ren weg' zegt Noah tegen ons. Lieke en ik beginnen te rennen opeens komt mijn vader terug. 'KOM TERUG JULLIE' schreeuwt hij. Hij rent achter ons aan. 'sneller lieke sneller' zeg ik tegen haar. Ik pak haar hand en ik trek haar mee opeens hoor ik Koen schreeuwen ik draai mijn om en ik zie ze staan ik tik Lieke aan en we rennen naar hun toe. Ik vlieg in de arme van matthy en Lieke in de arme van Raoul. Mijn vader komt steeds dichterbij ik wordt banger en banger. Opeens zie ik Joris staan. Hij komt naar ons toe gerent samen met Tiësto. Hij springt voor ons en schreeuw tegen onze vader. Mijn vader loopt langzaam weg. Ik laat Matthy los en ren naar Joris. 'broer' fluister ik in zijn oor. 'zusje' fluistert hij in mijn oor. Ik laat Joris los en ik zie verbaaste gezichten. Ik geef Tiësto ook nog een knuffel. 'zijn jullie vrijgelaten of ontsnapt' vraagt Joris aan mij. 'we zijn vrijgelaten' zeg ik. 'door wie dan' vraagt Tiësto. 'door Noah die ons altijd helpt' zeg ik. Joris krijgt een lach op zijn gezicht en geef mij nog een knuffel. 'gaan Jullie met ons mee naar huis' vragen de andere jongens. Joris en Tiësto knikken. 'jullie hebben een hoop uit te leggen' zegt Robbie lacht. 'is goed' zeggen Joris en ik te gelijk. We rijden met z'n allen terug naar het bankzitters huis. Koen doet het hek en de voordeur open. We lopen door de voordeur naar de woonkamer. We krijgen allemaal drinken van Raoul. 'nu willen wij weten wat er is gebeurd' zegt Matthy. Ik kijk Joris aan en hij knikt. 'vertel jij maar' zegt hij tegen mij. Ik wil net beginnen met het verhaal als we opeens.....

Lieve allemaal wat ben ik blij dat jullie dit verhaal leuk vinden. Er zitten misschien hier en daar speelfoutjes maar dat heb iedereen wel. Ik hoop dat jullie dit deel ook leuk vinden

Xx Nicolien

komt dit ooit nog goed Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu