Pov Marit
Ik word langzaam wakker van iemand door mijn haar kriebelt en lieve woordjes fluistert in mijn oor. Ik draai mij eigen om en kijkt recht in de ogen van matthy. 'goedemiddag schoonheid' fluistert hij. 'hoe laat is het' vraag ik aan hem. 'het is bijna 1 uur' antwoord hij. Ik ga rechtop zitten en pakt mijn telefoon er bij. Ik maak gelijk even een snap. Matthy staat nog steeds in mijn kamer. 'wil je anders er bij komen zitten' vraag ik aan hem. 'nee hoor ik moest even door gegeven dat wij zo een video gaan opnemen dus als iets nodig heb app mij maar' zegt hij. 'ja is goed' zeg ik. Matthy loopt mijn deur uit en doe de deur dicht. Ik blijf hem maar aanstaren wat een mooie ogen. Ik sta op en pak een handdoek uit het kasje en pak mijn box voor muziek. Ik loop ook nog even naar Raouls zijn kamer. Ik klop aan. 'binnen' wordt er geroepen. Ik open de deur en op bed ligt Lieke. 'hey meid wat kan ik voor je doen' vraagt ze lief. 'heb jij toevallig een bruisbal voor in bad' vraag ik. 'ja natuurlijk heb ik die voor maar heb je al iets gegeten' vraagt ze. 'nee ik heb nog niks gegeten en ik ben net wakker gemaakt door Matthy' zeg ik. 'wil je wat eten dan' vraag ze. Ik knik want ik best wel honger. Lieke loopt naar benden omdat iedereen weet dat zij de vriendin van Raoul is dat geen probleem maar niemand weet dat koen een zusje en een broer heb. Lieke komt terug met een brood vol met pannekoeken. Ik pak het bord aan en ga op het bureau van matthy opeten. Als ik klaar ben met eten en ik loop naar de badkamer zie ik dat Lieke het bad al vol heb laten lopen. Ik zet mijn box aan met mijn lievelings muziek. (Als je de link ook wel dan moet je mijn even een berichtje sturen) ik lig zo twee uur lekker in bad. Ik ga maar even een keer er uit. Ik droog mijn eigen af en trek mijn bh en slipje weer aan. Ik loop naar mijn kamer terug om een iets leuk aan te trekken ik zie heel leuke jurkje liggen. Ik trek die aan. Ik pakt de föhn en beging mijn haren droog te maken. Ik loopt terug naar de badkamer om mijn make-up te doen. Als ik klaar ben met alles loop ik naar Raouls zijn kamer om even met Lieke te gaan praten. Ik klop aan maar ik hoor niemand. Ik doe de deur open en ik zie geen Lieke. Ik pak mijn telefoon ik bel haar wel even.
(L is van Lieke en m is van Marit)L: heyy Marit wat is er
M: heyy waar ben jij want ik moet je even spreken.
L: ik zit benden want de jongens zijn klaar met opnemen
M: oke ik kom er aan
We hangen te gelijk op. Ik pak mijn bord een loop de trap af. Ik doe de huiskamer deur open en zie allemaal dingen op de grond liggen. 'wat een troep is het hier' zeg ik. 'ja sorry dat komt door de video' zegt Robbie lachend die in de keuken staat. 'welke video hebben jullie opgenomen' vraag ik. ' we hebben een eet wedstrijd opgenomen van frikandellen alleen op het laatste zat iedereen vol en begon Koen te gooien en ik gooide terug en toen werd het deed' zegt hij lachend. Ik knik ik zet mijn bord op de aanrecht en ik loop naar de bank. 'kan ik jouw even spreken Lieke' vraag ik aan haar. 'ja tuurlijk kan altijd' zegt ze. Ze staat op en we lopen naar de tuin en gaan aan het waterkant zitten. ' wat is er' vraagt ze. 'ik weet niet hoe ik het moet zeggen maar ik ben bang dat ik verliefd ben op iemand' zeg ik verlegen. 'oehh op wie dan' vraagt ze. 'matthy' zeg ik zachtjes. Ze kijkt met grote ogen aan. 'matthy de Matthy' zegt ze. ik knik. 'maar hoe dan' vraag ze. 'ik weet het niet elke keer als ik hem aankijkt voel ik mijn raar van binnen en ik voel mijn eigen gewoon heel erg gelukkig als ik bij hem bent' zeg ik. 'dan moet je misschien met hem gaan spreken wat hij er overdenkt' zegt ze. Ik schiet gelijk in de stress want het is wel een vriend van Koen. 'het komt goed' zegt ze en slaat een arm om mij heen. We staan op en lopen terug. We doen de schuifdeur open en zien dat de jongens de boel hebben opgeruimd. Ik kijk de woonkamer in en zie gelijk de twee mooie blauwe ogen mijn kant opkijken. Ik zie nergens Koen zitten. 'waar is Koen' vraagt ik aan de jongens. 'die is op zijn kamer' zegt Robbie. 'oke bedankt' zeg ik. Ik doe de huiskamer deur open en loop de trap op naar boven. Ik klopt aan op de deur van Koen. 'binnen' wordt er geroepen. Ik doe de kamerdeur open en ik zie dat koen aan zijn bureau zit. Ik ga op het bed zitten en zucht. 'wat is er' vraagt Koen. Hij komt naast mijn zitten en slaat een arm om mij heen. 'ik moet je iets vertellen maar beloof om niet boos te worden' zeg ik tegen hem. 'ik luister en wordt niet boos' zegt hij. 'ik ben bang dat ik verliefd op iemand ben' zeg ik. 'op wie dan' vraag hij. 'matthy' fluistert ik. Hij kijkt mijn aan en geef mijn een knuffel. 'ben je op matthy' fluistert hij in mijn oor. Ik knik. 'dan moet je net hem praten' zegt hij. Ik knik. Ik sta op en loop weer naar benden toe. In de keuken staan Robbie en Raoul. Ze zwaaien naar mij ik loop door naar de woonkamer en ik zie daar Lieke en Matthy zitten. 'kan ik jouw even spreken' vraag ik aan Matthy. 'ja hoor' antwoord hij. Hij staat op en we lopen naar zijn kamer. Ik ga op zijn bed zitten en hij komt naast mij zitten. 'waarom wil mijn spreken' vraag hij. 'ik moet je wat vertellen' zeg ik. 'oke wat moet je mijn vertellen' zeg hij. 'ik weet niet hoe ik het moet vertellen maar ik denk dat ik verliefd ben' zeg ik zachtjes. 'op wie ben je dan' vraagt hij heel lief. Ik kijk hem recht in zijn mooie blauwe ogen aan. 'ik ben op jouw Matthy' fluistert ik. Hij kijkt mijn aan en zegt helemaal niks terug.
Hoe gaat Matthy hier op reageren. Ik ga morgen op vakantie en ik weet niet hoe de wifi is dus ik ga kijken wanneer ik weer iets online kan gooien ik hoop dat jullie deed deel ook weer leuk vinden
Xx Nicolien
JE LEEST
komt dit ooit nog goed
RandomMarit heb ruzie met haar ouders. Ze liegt tegen iedereen en niemand vertrouwd haar tot dat ze met haar nicht mee gaat naar een groep jongens. Haar leven verandert. Kan ze ooit nog goed maken met haar ouders en kan ze het überhaupt het ooit nog komen...