deel 13

449 7 0
                                    

pov marit:
ik heb net het verhaal uitgelegd en joris staat op. ' ik ben zo blij dat je naar zo lange tijd een vriendje heb gevonden die je vertrouwd. ik ben ook blij dat je zwanger ben ik gun je het ook zo erg' zegt hij met een lach op zijn gezicht. ik sta op en loop naar joris toe om hem te knuffelen alleen koen heb nog gezegt. als ik klaar ben met joris te knuffelen kijk ik hem aan. koen staat op en rent naar mij toe en begingt mij heel hard te knuffelen. als hij mij los laat zegt hij: 'ik ben er erg blij voor je dat je zwanger ben en het boiet mij niks dat het matthy is want ik ken mijn heel leven matthy al en jullie passen heel goed bij elkaar' met een lach een op zijn gezicht. er valt een las van mijn schouders af. ik draai mij om en loop naar de deur. ik doe de deur open en daar staat matthy met tranen in zijn ogen. hij loopt gelijk naar koen. 'wat ben ik blij dat je mij toevertrouwd aan je zusje' zegt hij snikkend. hij geeft koen en joris een knuffel en we lopen met z'un vieren naar de woonkamer zodra we in de woonkamer zijn worden we aangsproken door robbie. 'ik wil nu weten wat hier afspeeld' zegt hij een beetje boos. ik knik, als ik mijn mond wil open doen schreeuwen joris en koen tegelijk: 'WIJ WORDEN OOMS'!!!!. 'wacht wat' zegt raoul. 'ben je zwanger'? vraagt milo. ik knik ik rkijg gelijk overal knuffels. 'we moeten hier op prosten' zegt lieke. ze loopt weg en haalt kinderchapane. we proosten en gaan daarna nog even film kijken en daarna lekker slapen

*vier weken veder*
morgen vetrekken we naar meerdal ik heb er zoveel zin want ik ging daar altijd met een vriendin heen. mijn beste vriendin heet nicolien ze is 17 jaar ze heb een zus die niet echt aardig is tegen haar. ik heb haar 10 jaar gelden voor het laast gezien toen was ze 7 en ik was 12. ik moch altijd mee van haar ouders die waren altijd zo lief en ik hoop zo erg dat hun naast ons zitten. ik zat lekker te dromen als lieke nij mij komt. 'kom je ontbijten' vraagt ze. ik knik ik loop achter lieke aan en we gaan lekker ontbijten als we dat hebben gedaan loop ik naar mijn kamer om mijn koffer te pakken. we gaan 2 weken dus moet genoeg kleren mee nemen. ik doe mijn kledingkast open en beging te zoeken naar kleren. ik pak mijn telefoon er bij en zet mijn lijst aan en beging lekker mee te zingen. ik ben blijna klaar met alle mijn kleren te pakken als lieke in mijn kamer komt met een stapel wasgoed dat was gewasen en ik pakt het aan en ga veder met spullen in pakken. ik loop naar de badkamer om mijn toilettas te pakken ik doe er shampoo en lijfshampoo er in en pak mijn mack-up en pakt de steiltang en krultang. ik loop terug naar mijn kamer en pak alles in mijn tas. als ik klaar ben loop ik naar benden. 'moet ik iemand nog helpen met inpakken'? vraag ik. 'je mag mijn tas wel inpakken' zegt matthy. 'ja is goed' antwoord ik. ik loop naar zijn kamer en begingt zijn kleren te zoeken pakt alles in. als ik klaar ben gaan we al avondeten. als iedereen aan tafel zit aan het eten is. vraag ik hoelaat we vertekken. 'we vertekken rond half 11 en ik wil alle tassen om 10 uur benden hebben zodat we een half uur de tijd hebben om de auto te pakken' zegt raoul. 'oke met hoeveel auto's gaan we' vraag ik. 'we gaan met het busje en daar passen we met z'n alle in' antwoord lieke. we zijn klaar met eten en lieke en ik ruimen te tafel op. we gaan even met z'n alle een spelletje spellen als het spelik afgelopen gaan we naar bed. ik ga naar de badkamer om mijn tanden te poesten. ik ga naar mijn slaapkamer en trek mijn deur dicht. ik spring in bed ik heb zoveel zin in morgen. ik zet mijn wekker om 8 uur zodat ik rust wakker kan worden.

*de volgende dag*
ik word wakker van een geluid ik druk mijn wekker uit en ga recht op zitten waarom heb ik mijn wekker zo vroeg gezet ik denk ik bij mij zelf. ohh ja we gaan op vakantie ik ben gelijk klaar wakker. ik loop naar de badkamer om mijn eigen even op te frissen. ik doe gelijk maar haar en mack-up. ik loop naar mijnkamer en doe de laasts dingen in mijn tas. ik pak gelijk de tas in die ik onderweg heb. ik pak mijn boek ik die ik wil lezen en mijn laptop en het boekje dat ik van nicolien heb gekregen voor de leukste dingen die we hebben meegemaakt. ik loop met mijn tas de trap af en mijn rugtas neem ik mee naar de woonkamer ik loop naar de keuken en beging eietjes te bakken. als de eitjes klaar is het kwart voor 9 ik loop naar boven als ik op de overloop sta komt raoul en lieke hun slaapkamerdeur al uit. 'goedemorgen' zeg ik. ik krijg een begroeting terug ik loop naar de kamer van koen ik klop aan en loop naar binnen. koen staat zich omtekleden. 'goedemorgen zusje heb je zin in de vakantie' vraagt hij. 'jahoor'antwoord ik terug. ik loop zijn kamer uit en wil net naar robbie's kamer lopen als hij gestress zijn kamerdeur open doet. 'marit kan je alsjeblieft even helpen'? vraagt hij gestress. 'ook goedemorgen, maar oke' zeg ik lachend. ik loop achter robbie aan. 'wat is er aan de hand' vraag ik aan hem. 'ik ben mijn zwembroek kwijt' zegt hij gestress ik ga de zwembroek van robbie zoken en na 5 minuten zoeken heb ik zijn zwembroeg gevonden. 'dankje wel' zegt hij we ruimen de rommel op en hij begint met aankleden. ik loop naar benden om te kijken of matthy en milo wakker zijn. die zijn gelukkig al wakker. als robbie en koen eindlijk ook de benden zijn kunnen we eten. als we klaar zijn met eten gaan lieke en ik afwassen en de jongens gaan de auto pakken. binnen 10 minuten is de afwas gedaan we gaan de jongens helpen met inpakken van de auto als we klaar zijn lopen we nog even naar binnen iedereen gaat nog even naar de wc en dan vertrekken we eindelijk naar het meerdal.

hey hey ik hoop dat jullie dit ook weer een leuk deel vinden

xx nicolien 

komt dit ooit nog goed Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu