deel 15

347 8 0
                                    

pov marit
ik kijk nog steeds naar de grond. langzaam til ik mijn hoofd op en kijk recht in de ogen van nicolien ze heb tranen in haar ogen van geluk. ze geef mij een knuffel. 'wat ben ik blij voor je' zegt ze snikkend. thea knikt er bij. we praten even lekker bij totdat koen voo mij staat 'zusje kom je mee we moeten boodschappen doen en wij weten hier de weg niet en jij wel' zegt hij. ik knik. 'ik kom er aan' zeg ik. 'zou ik anders mee gaan want ik weet hier beter de weg dan jij' zegt nicolien lachend 'ja is goed' zeg ik lachend. 'als jullie bijna bij het park zijn dan moeten jullie even bellen want dan komt 1 van ons jullie boodschappen even ophalen en dan hoeven jullie niet zo eind te tillen met de boodschappen' zegt thea. 'is goed zou ik doen' zeg ik terug. we lopen naar mijn huisje idereen is wat aan het doen als iedereen klaar is gaat robbie rijden en nicolien en ik zitten voorin en de rest zit achter in. 'maar wat is er gebeurd de afgelopen 10 jaar' vraagt nicolien. ik leg haar alles uit wat mijn stiefvader heb gedaan. wat joris en tiësto hebben gedaan en ook wat noah heb gedaan. als ik alles heb verteld kijkt ze met grote ogen aan. als we bij de winkel zijn gekomen gaan we met z'n alle de supermarkt in alleen zijn de jongens als gewoonlijk aan het klote. lieke, nicolien en ik pakken alle spullen en leggen we in de kar terwijl de jongens aan het klotte zijn. als we alleen nog bier moeten roepen we de boys bij elkaar. 'we moeten alleen bier en dat moeten jullie kiezen' zegt lieke tegen de jongens we lopen naar het bier en ik zie malibo (ik weet niet hoe je het moet schrijven) staan. ik tik lieke en ik wijs het aan. 'ja dat nemen we mee' gilt ze. ze pakt de fles en we lopen gelijk naar de chocomelk. 'wat gaan jullie doen' vraag robbie. we antwoorden niet we lopen gewoon door. als we de pakken chocomelk hebben lopen we weer terug naar de kar. 'wat moeten we met alle die pakken chocomelk'? vraagt milo. 'nou mogen wij ook iets lekker dan alleen maar barcardi' zegt lieke 'ja tuurlijk mogen jullie dat' zegt matthy 'maar waarom hebben jullie dan zoveel chocomelk in de kar gelegd' vraagt milo. 'nou we hebben hier malibo en dat met chocomelk dat is tering lekker' zegt lieke ik beging te kniken. 'maar schat' zegt matthy. 'ja wat is er' antwoord ik. 'ik wil je niet boos maken maar je mag geen alchol' zegt matthy. 'ohh ja kut bijna vergeten' zegt ik. we lopen naar de kassa en we betalen en lopen naar de auto. 'ik heb geen zin om met alle die boodschappen te gaan lopen' zegt koen als we in de auto zitten. 'dat hebben wij al opgelost' zeggen nicolien en ik tegelijk. we zetten de muziek aan en beginnen als een paar kleuters te zingen als we er bijna zijn gaat nicolien haar moeder bellen dat we er bijna zijn. we rijden het park op en de vader van nicolien komt de de golfkar achter ons aan om de boodschappen bij ons huisje te zetten. we gaan met z'n alle lopen. als we bijna bij het huisje zie ik een hele bekend gezicht en het is....

wie ziet marit staan. sorry voor dit korte stuk binnekort komt er nog veel meer bij

groetjes nicolien

komt dit ooit nog goed Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu