10 jaar later
marit: is 32 jaar en woont samen met haar lieve dochter merel van 10 in het huis van de bankzitters en de rest. (ze hebben met z'n alle een hele grote vila gekocht). ze is nog steeds single sinds dat het uit is met matthy heeft ze geen vriendje gehad. merel ziet matthy en bart als haar vader. merel zit nog in groep 6 en wil net als haar moeder het ziekenhuis in.
matthy: is 35 jaar en woont alleen in de vila. de bankzitterskanaal loopt heel goed ze hebben inmiddels de 1 miljoen gehaald en zijn eigen youtube kanaal loopt ook goed. hij is nog steeds single hij heeft netzo als marit geen nieuwe vriendin gehad. merel is heel lief en schattig. hij gaat heel vaak leuke dingen doen met merel.
bart: is 32 jaar en woont alleen in de vila. hij heeft een super leuk leven zijn moeder heb hem niet meer lastig gevallen. hij is nog steeds heel kloos met marit maar hij laat matthy ook veel weten sinds dat die had gehoord dat matthy jaloers was heeft hij gelijk zijn excuse aangeboden. hij helpt de bankzitters met de nieuwe video's maken. hij gaat ook veel om met merel.
koen: is 33 jaar en woont samen met jamie.o in de vila. jamie is zwanger van hun tweede kindje het wordt een meisje en ze gaat mirre heten ze hebben al een jongen en die heet tim en is 2 jaar. hij zit nog steeds bij de bankzitters en zijn eigen kanaal gaat ook heel goed. jamie en hij zijn bijna 5 jaar getrouwd. jamie werk netzo als marit in het ziekenhuis
robbie: is 34 jaar en woont samen met jamie.d in de vila. jamie is ook zwanger maar dan van de eerste het wou niet echt lukken. ze kijgen een jongen en die gaat stan heten. robbie zit nog steeds bij de bankzitters en het gaat heel goed met zijn eigen kanaal. jamie werkt netzoals de andere meiden in het ziekenhuis.
milo: is 32 jaar en woont samen met charlotte in de vila. ze hebben samen twee kinderen een jongen en een meisje. noud heet de jongen en is 4 jaar oud en tara heet het meisje en is 2 jaar oud. milo zit ook nog steeds bij de bankzitters en hij is gestopt met zijn eigen kanaal omdat hij nu de kleding van de bakzitters overneemt. charlotte werkt netzoals de andere meiden in het ziekenhuis.
raoul: is 36 jaar en woont samen met lieke in de vila. ze hebben geen kinderen die hoeven ze ook niet want hun zijn de oppas voor iedereen als zijn vader of moeder weg moet. raoul zit ook nog steeds bij de bankzitters en het gaat heel lekker met zijn eigen kanaal. lieke wertkt netzoals de andere meiden in het ziekenhuis.
(alle meiden werken in het zelfde ziekenhuis en de zelfde afdeleing)
sem is 32 jaar, aaron is 32 jaar, stef is 32 jaar oud, ryan is 32 jaar oud, daan is 32 jaar oud ze wonen allemaal alleen in de vila. ze hebben allemaal geen vriendin daar doen ze niet aan zeggen. ze helpen netzoals bart de bankzitters bij nieuwe video en ze zoeken ook de locatie uit en als er andere mensen nodig zijn regel hun dat ook.
lieve allemaal dit is het einde van dit boek ik heb met heel veel plezier aan gewerkt ik hoop dat het jullie het leuk boek vinden. ik ga na dat ik van vakantie kom beginen met een andere boek
xx nicolien
JE LEEST
komt dit ooit nog goed
RandomMarit heb ruzie met haar ouders. Ze liegt tegen iedereen en niemand vertrouwd haar tot dat ze met haar nicht mee gaat naar een groep jongens. Haar leven verandert. Kan ze ooit nog goed maken met haar ouders en kan ze het überhaupt het ooit nog komen...