deel 18

314 5 0
                                    

pov marit:
de jongens kijken elkaar aan en zeggen:' bart mag bij ons wonen, maar we gaan hem samen met z'n andere vrienden helpen om een huis voor hun alle te zoeken'. ik ben helemaal door het dollen heen ik ben zo blij dat de jongens bart willen helpen. 'dank jullie wel' zeg ik blij en geef iedereen een knuffel. 'wie wilt er wat drinken'? vraagt lieke. 'IK' schreeuwen 6 mensen. lieke begint te lachen. ze loopt naar de keuken en komt terug met 5 biertjes en 2 glazen sinas. 'zullen we karaoke doen' zegt koen opeens. 'daar heb ik wel zin in' zegt raoul. de andere knikken. 'maar we zijn eigelijk met te weining' zegt lieke en geeft mij een knipoog. 'dat vind ik ook' zeg ik lachend. 'je mag ze gaan halen' zeggen de jongens lachend. ik doe de deur open en loop naar het huisje van nicolien. ik klop aan en thea doet open. 'hey marit, wat is er'? vraagt ze. 'ik wou even vragen of nicolien en thomas nog wakker zijn' zeg ik. 'ja die zijn nog wakker, kom maar binnen' zegt thea. ik loop naar binnen en zie thomas en nicolien zitten. 'komen jullie mee naar mijn huisje, want we gaan iets leuks doen' zeg ik tegen hun. 'oke we komen er aan' zeggen ze. ze staan op en lopen achter mij aan. nicolien en thomas willen naar mij huisje lopen maar ik loop rechtdoor richting het huisje van bart. 'wat ga je doen'? vraagt nicolien. 'hun zijn ook uitgenodigt' zeg ik. 'oke we komen er aan' zegt thomas. we lopen met z'n drieën naar het huisje van bart. de deur staat open dus ik loop naar binnen en zien dat de jongens ruzië aan het maken zijn. 'ZIJN JULLIE HELMAAL BEDONDERT' schreeuw ik heel hard. de jongens schrikken zo hard dat ze niks meer zeggen. 'WAT IS HIER AAN DE HAND, WAAROM MAKEN JULLIE RUZIË' schreeuw ik. 'marit doe eens rustig' zegt nicolien. 'wat is hier gebeurd' vraag ik op een gewone toon. ze zeggen nog steeds niks. 'wij willen een antwoord' zegt thomas. ik kijk om mij heen en ik mis 2 jongens. 'waar zijn bart en sem'? vraag ik aan de jongens. 'd-d-d-die z-z-z-zijn w-w-w-weg g-g-g-gelopen' zegt aaron storrent. ik pak mijn telfoon en probeer sem te bellen maar die neemt niet op, ik probeer bart te bellen en die neem gelukkig wel op. (de b is van bart en de m van marit)
b= hey marit waarom bel je
m= hey bart waar ben je
b= in het huisje bij de jongens
m= dat kan niet want daar sta ik nu en jij bent samen met sem weggelopen
ik hoor gesnikt door de telefoon heen sem neemt de telefoon over
m= waar zijn jullie nu
s= we zitten in de speeltuin
m= oke ik kom er aan
s= kom wel alleen
m= is goed tot zo
ik hang op en loop gelijk richten de speeltuin. als ik er bijna ben hoor ik bart al huilen. ik zie de jongens zitten en loop er gelijk naar toe. als ik naast de jongens zit geef ik ze een knuffel. bart blijft maar snikken. 'wat is er gebeurd'? vraag ik aan ze. bart kijkt sem aan een geeft een knik sem zucht en zegt:' we waren net in het huisje en toen ging de telefoon van bart het was zijn moeder. dat ze hem miste en dat ze hem wil wou zien. bart zei toen van ik hoef je niet meer te zien, toen begonnen zijn moeder wil te schreeuwen dat die ondankbaar is en dat die beter voor te de trein kan springen. toen hangde bart op en liep naar de bank en zei dat hij niks meer waard is en dat hij beter een mes kan pakken en zich zelf kan neerstekken. toen zei ik van dat ga je echt niet doen je bent heel te belanrijk voor ons allemaal. toen zei stef van en voor marit ben je helemaal belanrijk want jij weet alles van haar dus laat haar nu ook niet in de steek. aaron zei toen van dat zijn moeder gestoord was. daar was iedereen het mee eens en toen was de rust een beetje gekeert totdat aaron een appje kreeg van zijn moeder dat bart niet meer bij hun mag wonen. toen zei aaron van maar waar moet hij dan wonen en toen zei de moeder van aaron dat hij niet zo grote mond op moet zetten en dat hij dan het huis ook mag verlaten en toen zei aaron van is goed ik ga wel samen met bart op straat leven. dus de spullen van bart en aaron worden opgehaald door de zus en vriend van ryan en nu wonen bart en aaron op straat en bart was het er niet mee eens dat aaron met hem mee ging en toen kregen ze ruzië' eindigt sem zijn verhaal. mijn mond staat op van verbazing. er spoken zo veel vragen door mijn hoofd waarom gaat aaron met bart mee waarom wordt aaron ook op straat gezet zit de ouders van bart achter de ouders van aaron aan. ik heb een idee. ik stond op. 'kom op we gaan het goed maken met aaron en dan heb ik een plan' zei ik tegen hun we stonden op en liepen terug naar het huisje en daar zaten de rest aaron had tranen in zijn ogen. bart en aaron liepen naar elkaar toe en gaven elkaar een knuffel. 'sorry maatje ik had dat niet mogen zeggen' zegt aaron. 'maak niks uit, sorry ook van af mijn kant' zegt bart. 'kom we gaan nu even lol maken' zeg ik. ze lopen allemaal achter mij. ik doe de deur van het huisje open en ik hoor een muziek en geschreeuw ik klop op de deur en ik hoor.......

hoe zou dit aflopen ik hoop dat jullie het nog steeds leuk vinden

xx nicolien 

komt dit ooit nog goed Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu