iki yıl sonra
♡
WAKATOSHI-KUNwakatoshi-kun ♡
efendim satori?♡
ne yapıyorsun?wakatoshi-kun ♡
ders çalışıyorum.
sınavlar bir türlü bitmedi.♡
benimkiler bugün bitti <3
neyse ben seni meşgul etmeyeyim, sen çalışmaya devam etwakatoshi-kun ♡
sonra görüntülü konuşalım ama
seni o kadar çok özledim ki♡
offfffffffff
BEN DE SENI COK OZLEDIM
😿💗wakatoshi-kun ♡
seni seviyorum♡
ben de seni seviyorum wakatoshi-kun <3ー
"bıraktığın için teşekkür ederim semi semi."
"bana şöyle seslenme."
tendou, liseden arkadaşı olan oğlana gülerek sarıldıktan sonra arabaya binen oğlanın arkasından el salladı. ardından da yerdeki valizi eline alıp karşısınsaki apartmana baktı. kuruyan dudaklarını ıslatıp yüzündeki gülümsemeyi silmeden apartmana yaklaştı.
wakatoshi'nin daire numarasına bastı ve başındaki şapkayı düzeltti.
"kim o?" duyduğu ses karşısında az kalsın ağlayacaktı. her gün telefonda konuşuyor olsalar da wakatoshi'ye her zamankinden daha yakındı o an tendou.
"pizza siparişiniz efendim." sesini değiştirmeye çabaladı. yolda gelirken aldığı pizza kutusunu düzeltti. sevgilisinin bu saatlerde pizza sipariş ettiğini biliyordu.
"bu kadar çabuk mu?" ushijima kendi kendine mırıldanıp kapıyı açtığında tendou hızla içeri geçti. heyecanla asansöre binip onuncu kata bastı. ayağı ile ritim tutarken asansörün biraz daha hızlı olmasını diledi.
asansör nihayet onuncu katta durduğunda hızla dışarı çıktı ve şapkasını düzeltip dairesinin önüne çıkmış oğlana ilerledi.
ushijima adamın elindeki pizza kutusuna değil diğer elindeki valize bakıyordu. buna pek takılmayıp elini arka cebine attı.
"ne kadar tutmuştu?" diye sorduğu esnada başını kaldırıp adamın yüzüne baktı.
şapkayı biraz kaldırıp tebessüm eden tendou sevgilisini ufak bir şoka sokarken istemsizce güldü. "hey, hiç mi sevinmedin beni gördüğüne? karşındayım bak." sevgilisinin gözlerinden dökülen yaşları gördüğünde gülüşü anında silindi kızıl oğlanın. elindeki valizi ve pizza kutusunu hızla yanına bıraktıktan ve şapkasını da sarılışlarına mani olmaması için çıkardıktan sonra sarılmıştı özlemiyle yanıp tutuştuğu sevgilisine.
"satori," dedi ushijima kısık bir sesle. elleri nihayet oğlanın sırtına çıkmıştı ve sarılışına karşılık verebilmişti. "gerçekten burada mısın yoksa ben özlemimden kafayı yedim de hayal mi görüyorum?"
"buradayım. buradayım wakatoshi-kun. bu kadar çok mu özledin cidden beni? e söyleseydin, hiçbir şeyi umursamaz daha erken gelirdim."
geri çekildi ushijima. saçlarını okşadı sevgilisinin. hasret duyduğu yüzüne baktı uzunca. "biliyordum. geleceğini biliyordum. bu yüzden sessizdim. sınavlarını bile umursamaz gelirdin, bunu bildiğim için belli etmemeye çalışıyordum."
tendou kocaman tebessüm etti. "içeri geçelim mi? pizza aldım." ushijima güldü ve başını salladı. "pardon, kapıda kaldın. geç hadi."
-
en son bolum 6 mayista gelmis yuh niye uyarmiyorsunuz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MONSTER. # ushiten
Fanfictiontendou: uykum yok ushijima: benim var FOR ZIMZALABIMHELL