Düzeltme (OKUMADAN GEÇMEYİN)

1.5K 60 44
                                    

Ya arkadaşlar beni biraz çıldırtmaya başladınız valla yeni bölüm yazasım gelmio.

Neden herkes Sinemi kovmamı istio.
Bi menajer olarak işini yapmıo diye mi?

Pardon ama benim en sevdiğim karakter kitapta Sinem ve yazan kişi de ben olduğum için de Sinemi falan kovmicam.

Sinem bu kitapta biraz kolpa, enerjisi yüksek ve eğlenmeyi seven bir insan olmasını istedim.

Sinem bence kitapta sadece bir menajer olsa bence kitap sıkıcı olur.
Hani sadece kitabı bu şekilde hayal edin.

O yüzden Sinemi ağlasanızda kovmicam umrumda değil sizin Sinemi sevmemeniz.

İkinci olarak.
Karakterlere seçtiğim kombinlerin çoğunu yabancı influncer ve ünlülerden bakıp seçiyorum.

Bana gelmiş özelden kombin linkleri falan atıyosunuz kullanmam için.

Hani linktekilere kötü demiyorum güzel hepsi falan ama cidden her ünlü dışarı o kadar süslenip mi çıkıyo.

Tamam madem beğenmediniz kombinleri falan kendi istediğiniz gibi hayal edebilirsiniz ben size silah doğrultmuyorum sadece benim yazdığım gibi düşünüceksiniz diye.

Bide üçüncü olarak.
Kitabımı saçma bulmuyorum.
Çok iddialı konuşmakta istemiyorum ama bence bu wattpad de yazılan en mantıklı fan kitabı.
Güzel demiyorum bakın MANTIKLI diyorum.
Hani içeriğini falan beğenmezsiniz onu anlarım.

Tbii ki kitap %100 doğru değil.
Bazı yerler saçma, gerçekle alakası yok.
Ama orların gerçekle alakası olmamasının sebebi de sizi bunaltmamak için hani "ben buraya bunların depresifliğini okumaya mı geldim" demeyin diye.

Yazdığım her şeyin farkında olduğumu bilmenizi istiyorum.

Yapılan eleştrilere tamamen açığım sadece bu yanlış eleştrilere bir açıklama getirmek istedim.

Teşekkürler...

Bölüm gelicek bu arada şekerler valla atıcam bölüm <3

İngiltereHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin