P A R T 2

823 8 0
                                    

/ Szigorúan saját felelősségre olvasd el ezt a fejezetet! /

2020. július 16., Csütörtök, 21:43

— Hannah! — szóltam oda barátnőmnek mikor megláttam, majd egyből felém fordult.
— Evelyn, nem értelek el telefonon. Hol voltál eddig? — kérdezte, majd megvontam a vállam.
— Lemerült a telefonom.

...19:30

Elindultam Harryék háza irányába, majd egy kar megragadott hátulról, én pedig ránéztem. Keze tapintása ismerős volt, a díller srác, természetesen.
— Valami baj van? — néztem rá kérdően, flegma arckifejezéssel.
— Gyere át hozzám. — vonta meg a vállát.
— Miért? — kérdeztem, majd megsimította az arcom.
— Csak gyere. — mondta, majd bólintottam.

Végülis nincs hol aludnom, nincs hol lennem, nincs kihez menekülnön.
— Elmondod a neved? — kérdeztem, mikor elindultunk.
— KJ, legalábbis a spanok így hívnak. Legyen elég ennyi. — vonta meg ismét a vállát.
— Evelyn. — mondtam, majd mosolygott.
— Tudom. — lépett be egy elég lepukkant helyiségbe, ami tele volt vele egykorú barnabőrű srácokkal valamint lányokkal. Nekem kleór bőrszínem van, nem tűnök ki közülük. A szemem pedig világosbarna egy kicsi kék beütéssel, elméletileg pigmenthiány van a szememnél, azért ilyen, de nem zavar.

— Miért hoztál ide? — kérdeztem, majd magához húzott szorosan.
— Egyrészt megkívántalak a járdán, na meg látnod kell, hogy hol leszel. — mondta vigyorogva.
— KJ, én nem mondtam biztosra azt, hogy itt fogok lenni, lehet lesz lehetőségem máshol tölteni az éjszakát. — mondtam, majd bólintott, és megfogta az arcom.
— De azért dugunk? — kérdezte, majd bólintottam, és megcsókoltam nyelvesen.
A pólóm azonnal lekerült rólam, róla pedig szintén. Megszabadítottam minden ruhától a felsőtestét, és gyengéden puszilgattam a nyakát, majd egy határozott mozdulattal az ágyra terített.

Tizenhárom éves voltam amikor elveszítettem a szűzességem, azóta mindig adódik alkalom a szexre valakivel, de szeretek leragadni egy embernél több alkalomra.

A barnabőrű srác a mellemet csókolgatta és a mellbimbómmal játszott, közbe engem nézett, én pedig kedvesen nevettem, majd kigomboltam a szoknyám, hogy a nemiszervem nyalja.

Úgy is tett. Felhúzta a szoknyámat majd a bugyimat félretolva vadul kezdett el nyalni, de eszméletlen jól. Talán ilyenben soha nem volt részem az elmúlt két év alatt. Egy újját belémhelyezte, mire felnyögtem és hangosan élveztem amit csinál, de nem akartam elmenni, ezért egy határozott mozdulattal helyetcseréltem KJvel, és én voltam rajta.

Letoltam a nadrágját a boxerével együtt, majd néztem a szemeit, miközbe végignyaltam a férfiasságát, és a számbahelyeztem. Férfiasan morgott és nyögdécselt, élvezte amit csinálok, és tetszett neki.

Felémásztam, majd magamba helyeztem a farkát és amíg bírtam, addig beleültem és elkezdtem lovagolni.
— Eszméletlen vagy Ev. Csináld bébi. — mondta, majd alulról rásegített, amire én hangosabban nyögtem. Hajamat félrelöktem, mozogtam és közbe megcsókoltam őt.

Kutyapózra váltott, teljesen belémtolta farkát, amire a reakcióm egy nagyon hangos nyögés volt, és a fejem a párnára hajtottam, a fenekem pedig jobban KJ-nek toltam. Élvezte velem a szexet és tetszett neki minden egyes perc. Orgazmussal záródott a szex, és vele sikerült elmennem, és eszméletlenül élveztem, hiszen jól használta a farkát.

— Te mennyi idős vagy? — kérdezte, miközben mellette feküdtem, és cirógattam a mellkasát.
— Mit gondolsz? — pusziltam meg a felsőtestét, majd ránéztem.
— Tizennyolc? — vigyorogtam a válaszon, majd bólintottam egyet, hazudtam neki.
— Hihetetlen vagy. — mondta, majd megcsókolt újra.
— Lassan mennem kellene, késésben vagyok. — mondtam, majd összehúztam a szemöldökömet.
— Késésben? Honnan? — kérdezte, majd ránéztem.
— Buliból.
— Elkísérjelek? — kérdezte, majd megráztam a fejem, és felálltam.
— Nem kell, nem hiszem hogy örülnének neked. — mondtam, majd visszahúzott az ágyba.
— Rasszisták? — kérdezte, majd megráztam a fejem.
— Öreg vagy te oda. — mondtam, majd megcsókoltam.
— Áh, huszonkét évesen nem vagyok olyan öreg de köszi. — mondta vigyorogva, én pedig gondoltam magamban azt, hogy hozzám igencsak idős.
— Maradj itt, K. — mondtam, majd felhúztam a szoknyám és a bugyim a fejére löktem. — ezt itt hagyom neked..bébi.
— Visszajössz? — kérdezte, majd ránéztem.
— Vasárnap hozom a pénzt. — bólintottam, majd rám nézett.
— A szexel kifizettél. — mondta, majd összehúztam a szemöldökömet.
— Hogy mi a faszom van? — kérdeztem ingerülten, majd magához húzott, én pedig eltoltam.
— Vicceltem bazdmeg Ev. — mondta, majd felvettem a felsőm és megigazítottam a hajam.
— Vasárnap jövök.

Mindössze egyetlen órát töltöttem ott, hiszen szexeltünk is. Nem gondoltam volna, hogy ilyet fog a fejemhez vágni, de sietve indultam el. A telefonomat kerestem, ami a táskám aljában volt. Anyámat kezdtem el tárcsázni 20:34-kor.

— Evelyn, lányom. — mondta síró hangján. — apád mondta, hogy mondjam meg, hogy ne gyere haza többet. Gyere haza Evelyn, kérlek.
— Anya szükségem van pénzre. Belekeveredtem egy kis gubancba. Megígérem, hogy visszafizetem majd. — mondtam, majd hirtelen apám hangját hallottam meg.
— Már megint a kibaszott pénzünk kell Evelyn? Nem adok neked egy forintot sem, te nem vagy az én lányom. Egy sarokra való kurva vagy, olyan ruhákba járkálsz és úgy is nézel ki, ne hívd többet any... — nem hallgattam tovább, kinyomtam a telefont, és sebes léptekkel haladtam Harryék házához.
A telefonom újra csörgött, KJ hívott, aki úgy van elmentve, hogy "D", haha, mint díller. Vicces vagyok.

— Mivan? — szóltam bele.
— Állj meg Evelyn, beszéljünk. — mondta, majd kikapcsolt a telefonom.

T O X I CWhere stories live. Discover now