2020. július 17, Péntek; 17:30
— Anya??
— Kicsim, apád.. — mondta aggódva, majd könnyek szöktek a szemembe, nem apám miatt. Zokogott.
— Hogy vagy? — kérdeztem, majd KJ összehúzta előttem a szemöldökét és közeledett felém. Kihangosítottam a telefont.
— Nem akarom Őt is elveszíteni, mindenki el hagy engem Evelyn. — néztem KJ-re, majd megfogta a derekam.
— Én soha nem foglak elhagyni, szeretnéd, hogy odamenjek? — kérdeztem félve, reménykedve a nemleges válaszban.
— Megtennéd? — kérdezte, majd bólintottam.
— Egy óra és ott leszek. — nyomtam ki a telefont.— Miért nem kérdezted apádról? — kért számon Kyle Joe.
— Mert engem nem apám érdekel.
— Menjek veled?
— Nem. — mondtam határozottan. — Miért nem mondtad, hogy ismered apámat?
— Szexeltünk, aztán elzavartál baszki.
— Szex előtt is lett volna lehetőséged. — mondtam, közbe beléptem a magánszférájába.
— Illegális dolgokat szokott vásárolni. Tartozása volt, egy elég rossz bandával kezdett el üzletelni, és veszekedtek is valamin. Aztán a bandavezér megkéselte. — mesélte nekem KJ, de lófaszt se értettem.
— Tele vagyunk pénzzel, mi a fasz?
— Azt már nem tudom, ezt is Devon mondta. — nézett rám, majd magához húzott.
— Elkísérlek, jó? — mondta.
— Tizenöt éves vagyok, nem tizennyolc.KJ meghátrált. Megijedt, azt hiszem.
..18:54
— Apád jobban van, sikerek volt a műtét, nagyon sok szerve sérült, ha felébredt akkor majd többet fognak tudni az orvosok. — mondta, majd bólintottam.
— Akkor nem hal meg. — mondtam, majd megöleltem anyámat.
— Nyugodj meg, minden rendben lesz.
— Ki ez a sötét bőrű fiú? — kérdezte anyám, majd megfordultam.
— A párom. — mondtam, majd odaért hozzánk.
— Üdvözlöm, Kyle Joe Evans. — fogott kezet anyámmal, majd oda adott neki egy pohár latte-ét.
— Szervusz.
— KJ egy jó ember, anya. — nyugtattam meg, majd bólintott.
— Persze, mint a többi fegyveres néger? — összehúztam a szemöldököm és meghátráltam anyámtól.
— Hogy beszélsz? Nem is ismered. — mondtam, majd megvonta a vállát.
— Miattad voltam itt, nem a faszfej apám miatt. — megfogtam KJ kezét, és elhagytuk a kórházat.; Tudom, hogy nem egy hosszú rész ez, de itt vagyok, és hamarosan érkezek a többivel.
Köszi a türelmet!🤍
YOU ARE READING
T O X I C
Non-FictionBulik, drogok. Fű, szex, pia. De a legfontosabb dolog: A pénz. Legalábbis Evelyn számára, aki mindössze tizenöt éves volt akkor, amikor a szülei kidobták otthonról, de mi ennek az oka, és Evelyn mit fog kezdeni magával ennyi idősen? Bántja az, hogy...