P A R T 13

342 7 0
                                    

2020. Július 25., Szombat 20:53

A legdögösebb ruhámba bújtam bele, miután facetimeoltam Mike-al, és megbeszéltük hogy az ő lakásánál találkozunk. Helymeghatározást küldött csak azért, hogy véletlen se higyjem azt, hogy átver. Szimptikus volt, hogy ilyen megbízhatónak akart tűnni.

Egy taxit hívtam házhoz, hogy háztól házig vigyen, se tovább, se máshová. Mindez Mike kérése volt.

21:03

— Itt vagyok. — mondtam a telefonba, akinek a másik felén Mike volt.
— Kimegyek. — mondta, majd kinyomta a telefont.

Kinyílt az ajtó, nem csalódtam. Egy borostás, magas fiú állt előttem, aki vigyorgott mikor meglátott. Borzasztóan felizgatott a látványa is. Közelebb mentem hozzá, és megcsókolt. Csak úgy, random. De ezért jöttem, nem? Ezért fizet nekem.

Beinvitált a lakásába, ahol romantikus gyertyák voltak, egy üveg bor az asztalon, és a lakásán látszott, hogy modern és pénzes srác. Bár közel sem annyira mint apám.

Leültünk, majd egy csodálatosan tálalt ételt tett elém.

— Nem ismerlek, és fogalmam sincs arról, hogy mit szeretsz, így készítettem csirkemellet rizs körettel, egy kis salátával. — mondta kedvesen, majd ránéztem. Egyenesen a szemeiben.
— Istenien néz ki. Nagyon figyelmes vagy. — mondtam. Megválogattam a mondataimat, hogy tetszen neki a személyiségem, és próbáltam igazodni hozzá.
— Egy kis bort? — kérdezte, és megfogta a bornyitót, valamint az üveg bort.
— Kérek, köszönöm. — bólintottam.
— Mesélj egy kicsit magadról. Miért jelentkeztél erre az oldalra ahol rád írtam? — tette fel az első kérdést, miközben töltött bort először nekem, majd magának.
— Egy kis izgalomra vágytam. Vágyok. — javítottam ki magam, majd mosolygott.
— Michelle, ugye? — vigyorgott rám, majd bólintottam ismét.
— Igen. — hazudtam.
— Hogyan szereted a szexet? Mit élvezel? — kérdezte, majd elmosolyodtam, és hozzákezdtem az éltelhez.
— Szeretem a romantikus szexet, de abban csak egyszer volt részem. Mindig durván végződik. — mondtam, majd bekaptam egy falatot és ránéztem.
— Hasonlóan vagyok én is. — mondta, majd lenyelte az ételt. — Anál?
— Nem. — vágtam rá.

Sok kérdést tett még fel, és mindegyikre őszinte választ adtam, és ugyanez megtörtént fordítva is.

Miután megettük az ételt, ami valójában egész finomra sikerült, beszélgettünk tovább, majd elcsattant a második csók, amiből kialakult a szex.

Egy gyöngéd, egyben durva szex volt. Borzasztóan élveztem, és Mike is. Egyenesen a csúcsra repített mindössze háromszor, és én is őt, habár kétszer. Ami azt jelenti, ez két menet volt. Mindez 560 dollárba fog neki kerülni.

0:46

— Eszméletlen nő vagy, biztosan hívni foglak még. — mondta mesztelnül az ágyba feküdve.
— Várni fogom a hívásod. — mondtam, majd adtam egy csókot a mellkasára.
— Megdugnálak mégegyszer, de az már rohadt drága lenne. De tudod, te minden pénzt megérsz. — mondta, majd megcsókolt. 
— Akkor dugj meg féláron. — suttogtam a fülébe, majd megcsókoltam a nyakát.
— Eszméletlen vagy. — suttogta, majd egy újját belémtolta, mire felnyögtem.

1:59

— Kihasználtad a félárat. — nevettem, majd felálltam.
— Töltsd itt az éjszakát. — mondta, majd elmosolyodtam.
— Nem tehetem. — néztem rá, miközben felvettem a fekete spagettivállas ruhámat.

Felállt és felém sétált. Belemarkolt a fenekembe úgy, hogy a ruhám alá nyúlt és megcsókolt nyelvesen, szenvedélyesen.

— Nincs rajtad bugyi. — suttogta két csók között, majd az egyik újjával végigsimított a nemiszervemen.

Három menet után is kíván. Ilyen srácot mindenki akarna, miért nincs senkije?

— Fizetem az utadat is. — mondta, majd a kezembe adott 900 dollárt, mire felnéztem rá.
— De a harmadik.. — kezdtem bele.
— Azt mondtam, hogy minden pénzt megérsz. — mondta határozottan.
Hívott nekem egy taxit, háztól házig.

2:17

— Élveztem minden pillanatot veled. Remélem hamarosan találkozunk újra. — mondta, majd megcsókolt, és kinyitotta nekem a taxi ajtót.
— Isteni volt az étel, a bor. Rólad nem is beszélve. — néztem rá pimaszul, majd elmosolyodott.

Beültem a taxiba, és elindultam haza. Vagyis vissza a panzióba.

Annyira élveztem ezt az estét, hogy hazaérve egyből bejelentkeztem az oldalra, ahol újabb két férfi jelentkezett rám. Ez borzasztóan izgató.

T O X I CWhere stories live. Discover now