2020. július 17., Péntek, 14:46
— Mit keresel itt? — kérdezte szigorúan.
— Itt sem vagyok, ne izgulj. — nyitottam ki az ajtót, majd becsukta még mielőtt kimennék.
— Hagyd békén a lányunkat, mit számít miért jört haza, a lényeg hogy megy. — mondta anya ingerült hangnemben de poker arccal, hiszen apa háta mögött volt. Vicces volt.
— Igazad van. Ha már megölte az öccsét, akkor számomra halott a fiam gyilkosa. — mondta a szemembe nézve, de nekem ez fájt.
— Noah miattad halt meg, mert egy vak geci vagy. — mondtam a szemébe nézve, majd megemelte a kezét, de Brian benyitott a házba.
— B, menjünk. — mondtam. — Te meg tekintsd magad halottnak. — mondtam apámnak.
— Te vagy a gyilkos. — kiabálta utánnam. — Egy gyilkos vagy. — mondta, majd megfordultam és egyenesen a magámszférájába belépve ordítottam az arcába.
— Ki az a barom fasz, aki egy gyereket ráhagy egy gyerekre? Vigyáztam rá baszki, vele voltam végig, elgázoltad a saját gyerekedet és nem mered magadnak bevallani hogy egy kibaszott gyilkos vagy te szemét. — ordítottam, könnyek szöktek a szemeimbe, anyám pedig apám háta mögött állt és zokogott.
— Takarodj innen Evelyn. TAKARODJ. — ordibált vissza, én pedig könnyes szemmel vigyorogtam.
— Gyenge vagy, az is maradsz. Anyát sajnálom, aki csak szenved melletted. — mondtam, majd megrázta a fejét és meglökött.
— Menj el Evelyn, húzz el. — mondta apám, majd anyám elindult felém, én pedig a kezemmel jeleztem neki, hogy maradjon ott.
— Ölj meg engem is. — mondtam.
— Itt már számomra halott vagy. — mutatott a szívére, én pedig hátat fordítottam, és elhagytam a régi otthonomat....14:58
— Annyira sajnálom. — mondta Brian.
— Mégegyszer ilyet mondasz, kivágom a nyelved és elégetem. — mondtam, majd nevetett.
— Hova mész?
— Panzióba a 682-be. — mondtam, majd bólintott.
— Oda megyek majd, de előtte hívlak. Most mennem kell.
— Majd beszélünk. — fogtam meg az összes cuccom és sétáltam.Folyamatosan apám szavain járt az eszem. De nem sokáig, hiszen megjelent mellettem egy fekete autó, nem drága autó ebbe a gazdag negyedbe, de egy ismerős személy ült az autóban.
— Hallottam hogy mit mondtál a taxisnak. Gyere ülj be hátra. Az autó haveromé. — mondta KJ, majd bepattantam hátra.
— Csak azért ülök be, mert nincs kedvem cipekedni. — mondtam, majd KJ rám nézett.
— Miért sírtál Ev?
— Talán majd egyszer elmesélem. — mondtam, majd ránéztem. — Hallod, elvinnél a 682 streetbe?
— Gazdag rész. — nézett hátra a visszapillantóból a srác elől.
— Ahol most vagy azis. — mondtam, majd vigyorogtam.
— Kurvára nem drága amúgy az, ahova én megyek. Tényleg. K, jössz majd velem?
— Miért? — nézett, én pedig megvontam a vállam. — Okés, beszélnünk kell úgyis....15:06
— Köszi. — mondtam a srácnak, akinek a neve is kiderült; Davon.
— Megcsókolhatlak? — nézett rám J, majd megráztam a fejem és elindultam a panzióba.
— Jó napot, A nevem Evelyn Morton. — mondtam a recepciósnak. — A párom KJ.
— Kyle Joe Evans. — mondta, majd rápillntottam.Most tudtuk meg egymás teljes nevét. Eszméletlen érzés volt.
— Szobát szeretnék kérni korlátlan időre, ha lehetséges. — mondtam kedvesen.
— Elmúltak már huszonegy évesek? — kérdezte a nő.
— Igen. — mondtuk egyszerre.
— Rendben. — KJ nagyon csúnyán nézett rám, kicsit elfelejtem miket is hazudok szex után.
— A 26-os szoba lesz az önöké, minden nap reggel tízkor reggelit kap, amit felszámolunk a fizetendők közé. — mondta a kedves nő, közbe nyújtotta a kulcsot. — Mivel korlátlan ideig lesz itt, ezért reggeli után minden nap fizetnie kellene, ha megfelel. — mondta, majd bólintottam.
— Természetesen.
— Mennyit kell fizetni naponta? — kérdezte KJ, egyszerűen nem tudtam mit akar.
— 23 dollár naponta. — mondta, majd KJ a zsebébe nyúlt.
— Az első két napot had fizessem ki előre. — mondta, majd odaadott 46 dollárt a recepciósnak, én pedig csúnyán rápillantottam.
— Köszönjük. — vettem el a kulcsot, majd felmentem a szobába.Semmi extra, egy ágy, egy fürdő, egy kis hűtő és egy asztal két székkel.
— Mi a fasznak fizetted ki? — néztem KJ-re.
— Az a te pénzed volt.
— Amit neked adtam..Kyle Joe.
— Evelyn Morton. — fogta meg az arcom, majd megcsókolt szenvedélyesen.
Ezt a csókot semmi nem múlja felül, azt hiszem nem haragszok már rá annyira, mint eddig. Főleg, hogy újra szexeltünk egy eszméletlen jót....15.38
Hozzábújtam KJ-hez, miután szexeltünk. Alig telt el egy perc és a telefonom csörgött. Brian hívott, de kinyomtam.
— Ki az a srác?
— A másik. — mondtam.
— Hagyd ott Őt. — mondta KJ, majd megráztam a fejem.
— Erről fogunk dumálni? — kérdeztem.
— Akkor mond el miért sírtál. — simította meg az arcom kedvesen, majd megráztam a fejem.A telefonom megállás nélkül pittyegett.
Briannnn
15:40
Itt vagyok a panziónál, hol vagy?Miért nem veszed fel?
Kivel vagy?
15:43
Majd beszélünk, nem vagyok egyedülAzt hiszem, hogy ezt nem így kellett volna. Ugyanis mire visszaírtam, Brian dörömbölni kezdett az ajtón, KJ és én, pedig anyaszűlt mesztelenül feküdtünk a most felavatott hatalmas fraciaágyban.
YOU ARE READING
T O X I C
Non-FictionBulik, drogok. Fű, szex, pia. De a legfontosabb dolog: A pénz. Legalábbis Evelyn számára, aki mindössze tizenöt éves volt akkor, amikor a szülei kidobták otthonról, de mi ennek az oka, és Evelyn mit fog kezdeni magával ennyi idősen? Bántja az, hogy...