P A R T 12

361 7 0
                                    

2020. Július 25., Szombat 12:58

Egy hét telt el azóta, hogy apámat megkéselték. Egy hét alatt nem találkoztam se anyámmal, se apámmal, se KJ-vel, se Briannel, de még Hannah sem keresett egy ideje. Magányosan éreztem magam, és a pénzem is fogyóban van amit anyámtól kaptam legutóbb. Droghoz is nehezen jutottam, hiszen eddig KJ-től vettem, de nem akartam vele beszélni, így kerestem egy elég jó fej csajt, aki szintén árulja a fűvet. Az erkélyemen ülök a panzióba, és pont egy fűves cigit szívok. Ellazulok, gondolkozok, és próbálom legalább fejben összetenni az életemet oda, amikor még öcsém élt.

Csodálatos családunk volt, apa mindig egy kicsit több figyelmet szegezett Noáhra, míg anyám egyenlően tekintett minket, és nem éreztette velünk azt, hogy egyikünket talán jobban szereti, vagy több lehetőséget lát benne, mint a másikban.
Apám nem utált, nem is kedvelt, a mi viszonyunk olyan semmilyen volt.

Amikor bekövetkezett a tragédia napja, azután határozottan utált a saját hibája miatt, hiszen elgázolta a gyerekét, mégis én lettem a hibás. Szánalmas.

Most pedig a kórházban fekszik, és szenved még mindig.

A telefonom rezgett az asztalon, elnyomtam a cigit és felvettem a mobilt.

Kyle Joe babe🤍

13:05

Tudunk találkozni? Egyedül vagy?

13:05
Egyedül vagyok. Gyere át

Kedvelem KJ-t, egy fokkal jobban mint eddig bárkit, de igyekszek tartani magam, nem akarok kötődni senkihez.

Kopogtatás nélkül lépett be a szobába, én pedig becsuktam az erkélyajtót. Egy sziát nyögtem ki, amikor KJ váratlanul ott termedt, és nyelvesen megcsókolt. Nem elleneztem, hiszen szeretem az ilyen meglepetéseket.

— Mi a fasznak nem kerestél? — fogta meg az arcom, és csak néztem rá.
— Ne.. — megcsókolt ismét.

Csak felkapott az ölébe és csókolt, nem szexelni akart, hiányoztam neki, éreztem.

— Mi történt Joe? — néztem rá, majd letett.
— Megbántottalak téged, folyamatosan. Amikor pedig minden okés akkor itthagylak, nem kereslek. — mondta, és lesütötte a szemét.
— Én sem kerestelek, de baj van? — kérdeztem, Ő pedig megrázta a fejét.
— Apáddal mivan?
— Nem tudom. — vontam meg a vállam.
— Érdekel, hogy ki késelte meg?
— Nem tudom. Te tudod ki tette?
Csak bólintott.
— Szexelni szeretnék most inkább, nem apámról beszélni. — mondtam, majd megcsókoltam.

Viszonozta és engedett a kérésemnek. Vadul csókolt, élveztem minden egyes apró mozdulatát amit velem csinált. Ő az egyetlen, akivel képes vagyok elélvezni, akivel jól esik a szex és megnyugtat, levezeti a stresszt. Boldoggá tesz.
Nem vette észre rajtam azt, hogy be vagyok tépve, talán mert Ő is be volt, de a szex így elég mókásan telt, mégis érzelemmel tele.
Csakhogy mikor mindketten közelebb voltunk a csúcshoz, rezgett KJ telefonja, és annyira fontos hívás volt, hogy fel kellett vegye.

..13:47

Van valami híred? — szólt bele a telefonba úgy, hogy mégcsak le sem szállt rólam. Egy csaj hangját hallottam válaszolni. Ó jaj, féltékenynek érzem magam.
— Bízok benned és vigyázz magadra, ha bármi van hívj és indulok. — mondta kedvesen, és a hideg rázott.
Letette a telefont.
— Kivel beszéltél? — kérdeztem, majd leszállt rólam, én pedig magamra húztam a takarót.
— Ne aggódj már. — forgatta meg a szemeit, és felvette a nadrágját.
— Most mit csinálsz? — kérdezősködtem.
— El kell mennem. — mondta majd felvette a pólóját.
— Hívj ha akarsz jönni dugni, lehet mással leszek. — mondtam, majd a telefonomért nyúltam.
— Mi a fasz van? — vigyorgott az ajtóból.
— Menj. — biccentettem a fejemmel.
— Nem dugni jöttem. Te akartál dugni velem, bocsi, baj van. Megyek. — mondta.
Mire válaszoltam volna elment.

Felmentem az oldalra, ahova a mesztelen képeimet tettem ki Michelle néven. Igen. 13 férfi írt rám és egy lány. Meglepő.

25 éves, borostás férfi. Eszméletlen arca van.

Mike

Szia, szeretnék veled szexeni egy jót. Gondolom nincs ellenedre.

Valóban nincs ellenemre, hol találkozzunk?

Csak vártam és vártam, majd csipogott a telefonom.

T O X I CWhere stories live. Discover now