P A R T 5

613 7 0
                                    

2020. július 17., Péntek, 0:12

Az alkohol hatása miatt már lófaszt nem látok, hányingerem van és kurvára nincs kedvem semmihez, csak aludni vagy sírni. A teraszon ülök egyedül és könnyeim hullatom minden miatt, minden hiba miatt, amit egész életemben elkövettem. Brian tovább táncol és a drog hatása alatt van, és benne is rengeteg pia van, de én többet ittam. Hallottam hogy kijött valaki, aki Hannah volt, a fehér kabátjában valamint egy szürke táska volt nála. Indul haza.

— Mi a baj, Evelyn? — zárta be az ajtót, majd leült mellém.
— Magam sem tudom, hogy mit tettem. — mondtam, majd a tenyeremmel megtöröltem az arcom.
— Meséld el. — mondta, és nézett rám kedvesen.
— Szexeltem KJ-vel, smároltam Briannel, megöltem az öcsémet. — ekkor már hangosabban kezdtem el zokogni, és potyogtak a könnyeim. — Anyámék azt mondták, többet ne menjek haza. — Hannah magához ölelt és csitítani kezdett.
— Élvezted a szexet? — kérdezte, majd hevesen bólintottam. — A csókot? — kérdezte újra.
— Eszméletlen volt. — mondtam.
Hannah vigyorgott, majd letörölte a könnyeimet.
— Akkor nincsen semmi baj, Evelyn. Noah nem miattad halt meg, ez csak apád agyszüleménye, és az Ő hibáit rád akarják hárítani.

2017. október 7., Szombat, 8:23

— Kicsim, ma nagyon fontos megbeszélésem lesz a cégnél, anyád pedig állásinterjúra megy, hiszen így hogy Noah sulizik, lesz ideje dolgozni. — mondta apám, majd néztem rá kérdően.
— Apa, tizenhárom éves vagyok, nem vagyok bébicsősz. — mondtam, majd leültem a púltra és elvettem egy palacsintát amit éppen anya kisütött.
— Szivem, pár óráról van szó, és Brenda nem ér rá ma. — mondta anya, majd bólintottam.
— Legyen. — vontam meg a vállam, majd Noah apához szaladt és az éppen akkor rajzolt alkotását nyomta a kezébe.
— Hát ez csodálatos. — vigyorgott apa az öcsémre, majd leguggolt elé.
— Ezt neked csináltam. — mosolygott, majd megölelte apát.

...9:30

Anya elment az állásinterjúra, elméletileg valamilyen irodába fog dolgozni, ha ez jól sikerül neki, valamint egy teljesen jó időintervallumban, és így az öcsémre is fog kellően figyelni.

— Eve, játszol velem? — kérdezte öcsém, majd megráztam a fejem.
— Nem, játsz, rajzolj valamit, én itt fogok pihenni. — lehuppantam a kanapéra.
— Vigyáznod kell rám. — nevetett édesen, majd bólintottam.
— Vigyázok is rád.

...11:53

Noah ragaszkodott hozzá, hogy kimenjünk az udvarra, virágmintás rövidnadrágomban voltam, és egy fehér toppban. Ahhoz képest, hogy ősz volt, az időjárás tökéletes nyári napnak felelt meg. Noah hintázott, játszott a fűben és szaladgált, én pedig olvastam a kedvenc könyvemet már századjára, mikor egy óriási koppanást hallottam, és felnéztem a könyvből. Apám hazajött. Autóval volt a megbeszélésen, és Noah nagyon örült neki, a hinta még hintázott amiből kiugrott és hirtelen apám elé szaladt. Egyenesen az autója elé, és elütötte az öcsémet.

A sérülések olyan komolyak voltak a gyenge csontjai miatt, hogy korházba szállítás közbe az öcsém belehalt a fájdalomba.

2020. július 17., Péntek 0:16

— Ha egy kicsit is jobban figyelek rá Hannah, egy kicsit. — zokogtam, majd megölelt újra és újra.
— Tizenhárom éves gyerekre nem kellett volna ráhagyni egy nyolc éves gyereket. — mondta, majd megráztam a fejem, és a tenyerembe nyomtam az arcom és ordítottam.
— Kérlek Eve, nyugodj meg, kérlek. — mondta barátnőm, majd Ő is sírni kezdett és megöleltem őt.

T O X I CWhere stories live. Discover now