2020. július 17., Péntek, 15:45
— Evelyn, nyisd ki! — kiabálta Brian.
— Nem vagyok vele együtt, ahogy veled sem, okés? Kinyitom az ajtót, és kimegyek. Addig csinálj valamit az ággyal. — suttogtam KJ-nek, és begomboltam a nadrágom, majd kinyitottam az ajtót.
— Megnyugodnál? — mondtam Briannek. — Menjünk le, itt van egy barátom szóval nem tartom jó ötletnek azt, hogy be gyere. — elindultam és invitáltam magam előtt Briant.
— Srác? — nézett rám, majd bólintottam. — Szexeltél vele?
— Igen Brian, szexeltem vele. Nem vagyunk együtt okés? — mondtam, majd megcsóválta a fejét és belépett a magánszférámba.
Hangja határozott volt, nyugodt de egyben ideges is.
— Megdugtalak, mert azt kérted, megkedveltelek, elkísértelek mindenhova, ahova csak szeretted volna, próbáltam segíteni, hogy ne érezd magad hibásnak, egy elbaszott életed van Evelyn, és én csak segíteni akartam egy tizenöt éves kislánynak, aki mindig más sráccal szexel. — Lelkiismeretfurdalást okozott, a szemeimbe könnyek szöktek. — Csinálj amit akarsz, légy kurva, leszarom. — mondta, majd könnyes szemekkel vigyorgott fájdalmasan, és megvonta a vállát. Elment, én pedig szomorúan végignéztem.Az igazságot nem lehet megcáfolni, lehetetlen. Csak álltam és potyogtak a könnyeim, majd valami hirtelen átkattant az agyamba, és a szomorúság helyett idegességet éreztem. Lendületesen mentem vissza a szobába, majd kiabálni kezdtem.
— Most azonnal menj el KJ. — mondtam, vagyis ordítottam és egybe sírtam is.
— Mi a baj? — jött felém.
— Azt mondtam menj el, és ne is gyere vissza többet. — töröltem meg a szemeim. — Hallod amit mondok KJ?
— Evelyn, nyugodj meg. — megfogta az arcom, én pedig eltoltam magamtól.
— Ne érj hozzám. — mondtam, és leültem az ágyra.Kyle Joe leguggolt elém, és megfogta a kezemet. Nem ment sehova, ott volt velem. Mindvégig.
— Tényleg menj el, nem lehet köztünk semmi. — mondtam, majd felállt.
— Hívlak majd, ezt magadba kell lerendezned. — mondta, majd elindult az ajtó felé. Hirtelen felálltam és visszahúztam.Megfogtam a tarkóját és lábújjhegyre állva megcsókoltam Őt, KJ pedig a fenekemet megfogva felemelt és viszonozta a csókomat szenvedélyesen, és őszinte szeretettel. Félek, hogy bele fogok szeretni a drogdillerembe, baszki.
— Most tényleg menj. — mondtam akkor, mikor KJ letett a földre.
— Este átjövök. — mondta, majd bólintottam.
— Hívj majd előtte. — válaszoltam.KJ is elment, ahogyan Brian is.
Tudod.. az igazság néha tud fájni, és ilyenkor kell mérlegelni azon, hogy jobb akarsz lenni, hogy megfelelj, vagy rosszabb, hogy jobban idegesítsd a társadalmi embereket. Mindig a másodikat választottam, és azért vagyok most olyan, amilyen. Azt mondta, hogy legyek kurva, legyen. A telefonomat böngészve megtaláltam egy applikációt, amin keresztül megrendelhetnek engem egy menetre, amit ki is fizetnek nekem. Pénz és szex, mindkettőt szeretem, de együtt még nem próbáltam. Igazán vadító és szexi mesztelen képeket csináltam magamról, amiket egy kicsit megszerkesztettem, és a fejem pedig levágtam a képekről. Nevemnek azt állítottam, hogy Michelle, és 280 dollárba adom magam egyetlen menetre.
Mikor megcsináltam ezt a merész dolgot ideges voltam és csalódott, vágytam valamire, amivel fájdalmat okozok másnak.
...17:28
— Evelyn. — hallottam két kopogás között KJ hangját.
— Nyitva van, de még nincs este. — mondtam, majd benyitott Kyle Joe.
— Apádat bevitték a kórházba. — mondta, majd összehúztam a szemöldököm és csak néztem KJ-t.
— Te ezt honnan tudod? — kaptam a telefon után, hiszem aggódtam anyám miatt.
— A gettóba volt, egy fél órája. Megkéselték. — mondta, majd tárcsázni keztem anyámat.
— Mi a fasznak ment oda? — kérdeztem, majd megvakarta a fejét.
— Elég gyakran jár oda. — mondta, majd megcsóváltam a fejem. Anyám nem vette fel a telefont.
— Miért csak most mondod ezt? — kérdeztem idegesen.
— Mert nem tudtam a vezetékneved, azt sem tudtam hogy az apád. — mondta, majd bólintottam, és anya felvette a telefont harmadjára.— Anya??
KAMU SEDANG MEMBACA
T O X I C
NonfiksiBulik, drogok. Fű, szex, pia. De a legfontosabb dolog: A pénz. Legalábbis Evelyn számára, aki mindössze tizenöt éves volt akkor, amikor a szülei kidobták otthonról, de mi ennek az oka, és Evelyn mit fog kezdeni magával ennyi idősen? Bántja az, hogy...