İyi okumalar💘
Yaptıkları planın üzerinden neredeyse üç geçmişti. Bu üç günde eskisinden farklı pek bir durum olmamıştı. Jisung her zamanki gibi Hyunjin'inin yanında duruyordu, Minho da Juyeon'a vakit ayırıyordu.
Seongmin için her şey gayet güzel gidiyordu. Son günlerde Minho ile daha da yakınlaşmıştı ve Jisung'u bununla delirtmekten büyük zevk alıyordu. Tabii Jisung'un bilmediği bir plan daha vardı, bu yüzden Seongmin onu kışkırttığında içine kurt düşüyordu. Bir şeylerin yanlış gittiğinden neredeyse emindi ancak Minho, her seferinde güzel gittiğini söylüyordu.
Aklından bir türlü atamadığı kötü düşüncelere dalmışken kolunun çekiştirilmesiyle kafasını çevirdi. Hyunjin'in dolu gözlerle ona baktığını gördüğünde aklında bir sürü kötü senaryo kurmaya başlamıştı bile.
"Hyunjin?"
Hyunjin, adını duyduğu anda hıçkırdı. Gözyaşları yavaşça akmaya başladığında Jisung, kurduğu kötü senaryoyu oynamaya başladığını düşündü.
"O da bana Hyunjin derdi, artık yüzüme bakmıyor bile."
Jisung duyduklarıyla gözlerini kapatıp sakinleşmek adına derin bir nefes aldı, sonrasında öfkeyle geri açıp sertçe Hyunjin'in kafasına vurdu.
"Gerizekalı! Ben de bir şey oldu sandım, seni en başta uyarmıştım." Ellerini şakaklarına yerleştirip ovmaya başladı.
Hyunjin'in bir süre sonra ağlaması dindiğinde Jisung'un üzerindeki gerginlik dikkatini çekti. Her şey planlarındaki gibiydi, bu yüzden neden bu kadar gergin olduğunu anlayamadı.
Vücudunu arkadaşına çevirip bir eliyle sırtını sıvazlarken diğer eline de yaslanıp konuşmaya başladı.
"Hey, Ji. Neyin var?" Jisung bir süre düşündü. Neyi vardı ki? Her şey planlarındaki gibi gidiyorken ya da o, öyle biliyorken sorun neydi ki?
"Yanlış hissettiren bir şeyler var," gözlerini cama çevirdi, bir noktaya odaklanıp devam etti, "Seongmin bir adım öndeymiş gibi davranıyor. Minho'ya sorduğumda, beni kızdırmaya çalıştığını ve umursamamamı söyledi. Bilmiyorum," karışmış kafasıyla sinirlerini bozulduğunu hissetti Jisung.
"Bence sen fazla takıyorsun. Hem Minho da söylemiş, seni kızdırmaya çalıştığını. Ben de hak veriyorum ona."
Jisung önce oflayarak kafasını sıraya gömdü daha sonra Hyunjin'e bakıp tekrarlamasını bekler bir bakış attı. Hyunjin'in karşılık olarak sunduğu sıcak ve içten gülümsemesi içine biraz da olsa su serpmişti.
"Rahat ol, yakında bitecek." Destek olurcasına elini sıktığında Jisung da tebessüm etti.
"Evet, yakında bitecek."
Hyunjin kendinden emin bakışlarla olduğu yerden sıçrayıp yumruk yaptığı elini havaya kaldırdı.
"Sevdiceğime kavuşabileceğim!"
***
"Minho! Bu plan götünde patlayacak, biliyorsun değil mi?"
Changbin elini sinirle saçlarından geçirdi. Arkadaşının aklındaki saçma ek planını duyduğunda kafayı yiyecekti neredeyse. Herkesi tehlikeye atıyor olması sinirine dokunmuştu. Ayrıca yaptığı bu ek planın, başarısız olacağını düşünüyordu.
"Sadece sana dediğimi yapsan yeter Changbin, diğer planla hiçbir bok elde edemeyiz. O piç benim aileme zarar verdi."
"Sen delirmişsin! Ben de bundan bahsediyorum, ailene zarar vermiş birisi size zarar vermeden öylece duracak mı sanıyorsun?"
Minho bıkkınlıkla kendisini personel odasının köşesine bıraktı. Onu sorgulamadan söylediğini yapmasını istiyordu fakat Changbin, kurcaladıkça kurcalıyor ve direniyordu.
"Bana güven, Bin. Hızlı olmam şart," vücudunu saran korkuyla fısıldadı, "at şimdi o mesajları."
"Juyeon'u karıştırmak zorunda mıydın? O çocuktan korkuyorum." Minho öfkeli bakışlarını Changbin'e dikti anında.
"Changbin, at dedim."
"Tek bir şansın var Minho, umarım dediğin gibi olur."
Cebindeki telefonu çıkartıp sim kartını değiştirdi.
Bilinmeyen Numara:
Sevgilinin her cuma okul çıkışında eski sevgilisiyle yiyiştiğini biliyor muydun Juyeon?
Senin için bu cumaya bir davetiyem var.
*video*
-
Bilinmeyen Numara:
Jisung anlaşmayı bozan ilk kişiydi Seongmin. Hâlâ Minho'yla görüşüyor.
Cuma okul çıkışında spor salonuna bir bakmak istersin belki...
İyi hazırlan.
~~~
Merhabaaa😽, nasılsınız?? Umarım iyisinizdir..
20. Bölüm final olacak bu yüzden yorumlarınızı ve oylarınızı eksik etmezseniz çok çok mutlu olurum. 😻
Hâlâ batırdığımı düşünüyorum ama bir an önce bu fici bitirmem gerektiğini düşündüğümden yayımlıyorum... Veeee yarın semesung ficimi yayımlayacağım bir şey çıkmazsa..😼
Umarım beğenmişsinizdir,,, oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın💘💘💘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lookalike | minsung
Fanfictionleeknowho: Onun gözlerine baktığında benimkileri düşünüyor musun? hanji.one: Ne? leeknowho: O gülüşe baktığında aklına geliyor muyum? hanji.one: Biz ayrıldık. leeknowho: Kafanın içinde beni gördüğünü biliyorum. Başlangıç:230421 Bitiş:170721 [Conan...