Aku mencium budak ni dengan sepenuh hati aku. Badannya bereaksi kepada ciuman aku. Aku rasa dia rasa apa yang aku buat cuma dia tak sedar dan tak berdaya nak sedarkan diri dia. At least itu yang aku minta dekat farmasi. Aku nak dia rasa apa yang aku buat dekat dia but dia tak sedar.
Aku pun menanggalkan boxernya dan terus mendapatkan 'adiknya'. 'Adik'nya sedikit tegang dan aku terus mengulumnya sehingga ia tegang. Comel, kiut je. Ye la lagipun budak ni bukan besar mana pun, badannya kecik dan memang itu lah pun saiz adiknya. Aku pun memeluknya dan aku sekali lagi mendapatkan bibirnya. Ah, sedap! Aku terdengar dia mendesah menikmati permainan sex ini. Aku rasa dia belum pernah buat perkara seperti ini. Ahhhh, virgin! Memang rezeki aku lahhhh!
Aku pun meletakkan air liur aku pada senjata aku dan aku suakannya kepada lubangnya. Aku pun masukkan perlahan. Aku terdengar suaranya seperti kesakitan. AHHHHH... aku terus memasukkan kesemuanya 7 inci senjata aku ke dalam lubang nikmatnya. Dayung dan aku terus mendayung badannya yang kecil itu. Pelbagai posisi aku buatkan. Doggy style, depan, belakang, semua ada. Aku pula letak phone dan aku record semua perbuatan aku padanya, supaya suatu hari nanti aku boleh gunakan sebagai modal aku sendiri. Haha..
Hampir 2 jam aku mendayung, aku pun melepaskan benih-benih aku ke dalam lubangnya dan aku biarkan senjata aku di dalam lubang nikmatnya itu. Kami pun tertidur keletihan.
END OF FARIS POV
*****
Keesokan harinya,
"Eh, aku dekat mana ni? Ni bilik aku ni", aku terbangun dan melihat sekelilng. Aku cuba ingat apa yang terjadi semalam. Aku pergi makan dengan abang Iqmal dan kami balik sebab aku pening. Then aku tak ingat dah lepas tu apa yang terjadi. APA YANG TERJADI NI? Kenapa aku tak pakai apa-apa? Aku pun cuba bangun, tapi ada sekujur tubuh sebelah aku. EH!!! Ni abang Iqmal, dia pun tak pakai apa-apa? Ohhhh... apa yang terjadi.
"Abang, abang! Apa yang abang buat dekat saya ni????", kata aku sambil menggoncangkan badan abang Iqmal.
"ABANG BANGUN!!!!", jerit aku kuat.
"Ish! Aku nak tidur la! Sibuk je.", kata dia.
"ABANG!!!", jerit aku.
Tiba-tiba, dia bangun dan membaringkan aku dengan ganas. Aku terpaku pada katil."Aku dah rogol kau! Aku dah dapatkan apa yang aku nak. Aku dah dapatkan badan kau! Lubang kau memang nikmat, memang sedap! FUH! Kalah orang lain yang pernah aku rasa dulu! Kau memang terbaik!, HAHAHA!", katanya sambil ketawa.
Apa?? Apa benda yang dia cakapkan ni? Rogol aku? Patutlah aku rasa sakit di lubang aku. Aku tak tau nak rasa apa. Aku buntu.
PANG!!
Tangan aku automatik menampar muka Abang Iqmal.
"KAU KELUAR SEKARANG! AKU TAK NAK TENGOK MUKA KAU! KELUARRR", jerit aku sambil menolak badannya yang besar tu.
"HAHAHA, kau ingat kau mampu ke tolak aku ha? Benda-benda macamni membuatkan aku lagi naik nafsu tengok kau. Tengok! Adik aku dah jaga balik. Kau kena tidurkannya, guna lubang kau. Mungkin dia nak rasa lagi", kata abang Iqmal.
Aku jadi takut. Semalam aku tak sedar, jadi takdelah rasa sakit ke apa, cuma pagi ni je la... aku takut.
"Maaf bang, saya minta maaf, abang jangan buat saya macamni, please bang,pleaseee", rayu aku.
"Oh, nak merayu pulak. Wahhh,, lagi la aku bernafsu dengar. Takpe, jangan risau,abang akan buat dengan penuh gentle ya?', sambil dia tersengih.
______________________________
OH!!! Apa yang telah Faris Iqmal lakukan???? OMG!
Korang rasa macamana? Apa yang patut Akmal lakukan?
VOTE, SHARE and COMMENT!
Thank you.
YOU ARE READING
CINTA INSAN BIASA (COMPLETED)
Novela JuvenilPerhubungan cinta menarik antara Akmal Mustafa dan Faris Iqmal yang bermula dengan sedikit konflik yang amat menyakitkan hati Akmal. Namun, lama-kelamaan cinta mereka berputik, tetapi cinta mana yang tidak ada dugaan kan?