0.4

14.1K 167 25
                                    

Yaklaşık 1 buçuk saat daha arda ile konuştuktan sonra ardayı telefonuma arda diye kaydettim, ve telefonumu şarja taktım. Daha sonrada yatağıma geçip uykunun kollarına bıraktım kendimi.

...

Sabah odamın penceresinden giren tenimi yakan güneş ile açtım gözlerimi. İlk bir an gözlerimi dün gecenin yorgunluğu ile açamadım. Ayı oturmuştu resmen gözlerime. Bir kaç dakika öyle bekledim, ve ikinci denememle açılmıştı gözlerim.

Gerindikten sonra yatağımdan kalktım, ve ebeveyn banyosuna gittim. Rutin işlerimi halletmem 8 dakikamı sürmüştü, ve 8 Dakikanın sonunda ebeveyn banyosundan çıkıp gardrop'uma gittim. Bugün kendimi hiç enerjik hissetmiyordum, ve seçimlerimin hepsi siyahtan olmuştu tabiki. Telefonuma bile bakmıyordum bakasım gelmiyordu. Siyah dar bir kot pantolon, ve siyah crop giyip babet çorabımıda giydim. Oda siyahtı.

Kendine gel sister.

Tamam.

Makyaj masama gittim, ve boyattığım pembe saçlarımı tarayıp gözlerime tek rimel sürdüm. Sonrada dudağımın tonlarında bir ruj sürüp telefonumuda alıp aşağıya indim.

Annemin küçük ama geliri fazlasıyla büyük bir pastenesi vardı. Babam ise yaşamıyordu. Annem İzmirde yaşıyordu ben ise İstanbulda. 2 ayda bir gelir 2 hafta kalır giderdi. Yada ben giderdim. Eskiden okuduğum için buraya gelmiştim ama artık okumuyordum. Okulu bırakmış güzellik merkezinde çalışıyordum.

Buarada ben ben zelal öz, 19 yaşındayım. Bu kadar.

Koltuğa oturduğumda telefonumu açtım, ve ardanın numarasına basıp yazmaya başladım.

0558 *** ****= uyan! Okula geç kalıcaksın.

Arda= kalktım bile.

0558 *** ****= aferim.

Arda= okul saatimi nereden biliyorsun?

0558 *** ****= Ben bilirim.

Arda= sikimin boyunu bile bilebilirsin korkuyorum senden.

0558 *** ****= hahahha.

Arda= neyse dur kaydedeyim.

0558 *** ****= peki.

Telefonumu koltuğa koyup koltuktan kalktım, ve mutfağa gidip sandaviç hazırlamaya başladım. Sandaviç ekmeğinin içine salata, ve marul koyduktan sonra portakal suyumuda bardağıma koyup salona gittim. Domates sevmezdim.

Portakal suyumdan bir yudum aldım, ve telefonumu açıp arda'dan gelen mesajları okumaya başladım.

Arda= kaydettim.

Arda= okula gidiyor musun?

Arda= basketbol maçlarımı izliyorsun anladığım kadarıyla. Basketboldan anlıyor musun birşey?

Arda= neredesin? Gelsene buraya.

Arda= mastürbasyon yapma ihtimalin?

Zelal= eve erkekde atabilirim. Sandaviç hazırlıyordum.

Zelal= basketbol maçından bir bok anlamıyorum. Okularda gitmiyorum.

Arda= Tamam. Bir bok anlamıyorsan niye geliyorsun. Okumuyor musun? Kaç yaşındasın kızım sen? Olgun musun?

Zelal= olgun falan değilim  okulda kalmıştım okulu dondurdum.

Zelal= senin için izliyordum salak. Hem aşırı yakışıklılar oluyor maçlarda, özellikle geçen haftadaki öbür takımın başkanı. Onun için her bölümü verirdim.

Arda= sağol, ama gidip ona yazsaydın keşke. Ona nude falan atsaydın, daha mantıklı olurdu.

Zelal= ;)

Arda= onada mı?

Zelal= hayır ona nude atmadım sadece yattım. Bir gecelik bir ilişkiydi.

Arda= aferim. Ben okula gidiyorum. Sende sandaviçini yiyip işe git.

Zelal= Tamam evimin direği.

Arda= Allah ebeveynine sabı versin.

Zelal= âmin.

Telefonu kapadım, ve televizyondan youtubeye girip sandaviçimle birlikte video izlemeye başladım. Daha saat 8:12'di.

Oy ve yorum?

4.bölüm nasıldı? Beğendiniz mi?

Bir Nude? //Texting  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin