İşe geleli yarım saat oluyordu, ve kardelen ile oturuyorduk. Arda ile olanların anlatıyordum. Buraya gelmek için müşteriler genellikle randevu alıyordu, ve daha gelecek müşteriye kadar 1 saat vardı.
"Çüşş! Nude mu attın gerçekten?" Telefonu siyah kotumun cebinden çıkardım, ve kardelene mesajları gösterdim. Yalan mı söyleyecektim.
"Attım işte niye inanmıyorsun?" Kardelen dudak büzdü, ve bana baktı.
"Şeyini attın sanmıştım. İlk defa nude atıyorsun genellikle yatıyordun." Kardelen böyle şeylerle asla uğraşmazdı. Onun bir erkekle olan en ileri giden ilişkisi öpüşmeydi. Saf falan gözüküyordu ama benden daha fazla şey biliyordu. Buna emindim ve kendiside biliyordu.
"Ben nude olarak atmıyacağım göstereceğim" kardelen elini alkış yaptı, ve göz kırptı.
"Çok büyük bir başarı." Sırıttım. Yaptığım şeyleri doğru bulmuyordum, ama artık ne yaşıyacaksam arda ile yaşayacaktım.
"Neyse dur galerimde olan bir fotoğrafı atayım ardaya." Kardelen başını aşağı yukarı salladı, ve bana bakmaya başladı. Ardanın numaraya tıkladım ve resmi seçip attım.
Zelal= nasıl ?
Arda hemen çevrimiçi oldu, ve yazmaya başladı.
Arda= dudak ısıran emoji*
Zelal= Ben gittim.
Arda= at, at git.
Kardelen ile bakışıp gülmeye başladık.
"Zelal, bu çocuk varya böyle azıyor, azıyor en sonunda...Allah yardım etsin." Yarabbi şükür Elhamdülillah.
"Âmin." Dedim.
...
Kardelen ile işten çıktık, ve taksiye binip benim eve geldik. Bugün her zamanki gibi normal geçmişti ama çoğu gelen evleniyordu, ve epilasyona giriyordu.
Eve girdiğimizde benim odama gittik ve ben dantelli takım olan siyah pijamamı giyerken kardelende benim karpuzlu pijamamı giymişti. Kardelen benim gibi asla değildi. Daha doğal ve esmerdi. Anadan doğma gibi birşeydi, tek yapma olan tırnaklarıydı. Saçları ve gözleri kahverengiydi. Dudakları ise herkesteki gibi orta boydu.
Kardelenin 1 yıllık düzenli giden bir ilişkisi vardı, ve gerçekten de aşırı güzellerdi.
"Zelal, yarın basketbol maçı olucakmış. Selim dedi." Selim ve arda hem aynı takımda hemde aynı okuldalardı.
"Niye hep hafta sonu lan?" Kardelen saçlarını tarayıp olup olmadığı belli olmayan makyajını sildi, ve yanıma geldi.
"Bilmem hiç sormadım." Arda ve selim normalde üniversite olmaları gerekirke,n 20 yaşında lise son okuyorlardı. Bende omuz silktim, ve ikimizde odamdan çıkıp aşağıya indik.
"Aç mısın?" Kardonun sorusuyla ona döndüm ve kafamı sağa sola salladım.
Senden daha misafir perver. Yazıklar olsun sana. Ayı.
Sus be salak, mal biraz mantıklı düşün kardelen misafir mi? o benim kardeşim gibi beyin yoksulu.
Kardelen mutfağa gitti, ve kendine birşeyler hazırlarken bende sosyal medyada gezmeye başladım. Kardelen odaya elinde soğuk bir su ve sandiviç ile girdi.
"Selim, biraz soğuk." Konuya direkt dalması beni şok ederken, konunun ilişkileri olması beni daha şok etmişti.
"Neden?" Kardelen ofladı, ve masaya sandaviçini koyup geri eski halini aldı.
"Zaman ayırmıyor muşum. Çalıştığımı bir türlü kabullenemiyor. Eskisi gibi değil mişim. Galiba senin gibi olmadığım için beni istemiyor." Kardelen böyle düşündüğü için selime içimden küfrediyordum. Kardelenin eksik hissetmesini sağlıyordu.
"Ne alâka? Herkes sevişmek zorunda mı?" Kardelen dudağını büzdü, ve suyunu içmeye devam etti. Selimle konuşmam gerekiyordu. Sik beyinli.
"Neyse ya boşver." Kardelenin sesiyle ona döndüm. Keşke sende boşverebilsen.
Oy ve yorum
5.bölüm nasıldı? Beğendiniz mi?